خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر:

از ایجاد صنایع تبدیلی فرآورده‌های گوشتی و لبنی در اهر حمایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۳۶

شهرستان اهر با بیش از یک میلیون واحد دامی، یکی از مناطق مستعد در راه اندازی صنایع تبدیلی فرآورده‌های دامی و لبنی است.

ایلنا: فرماندار شهرستان اهر از حمایت فرمانداری و ستاد جذب سرمایه گذاری شهرستان برای حمایت از ایجاد صنایع تبدیلی فرآورده‌های گوشتی و لبنی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا صدیقی در گفتگو باخبرنگاران، با تاکید به اینکه شهرستان اهر با بیش از یک میلیون واحد دامی، یکی از مناطق مستعد در راه اندازی صنایع تبدیلی فرآورده‌های دامی و لبنی است افزود: تلاش داریم با توسعه صنایع دستی مناطق عشایری و حمایت از تولیدات آن‌ها بتوانیم گامهای عملی در این حوزه برداریم.
رئیس شورای عالی عشایر شهرستان اهر توجه به زیرساختهای مناطق عشایری وتوسعه وعمران و آبادانی و در کنار آن‌ها کمک به طرحهای اشتغالزای متناسب باسلایق جامعه عشایری را ازاولویت کاری این شورا درمرحله اول عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تعامل وهمکاری بین بخشی با جهادکشاورزی، امورعشایر، فنی وحرفه‌ای وسایر ادارات مرتبط بتوانیم گام‌های موثر و عملی در تدوین برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت را جهت رفاه و آسایش و رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این قشر زحمتکش برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز