خبرگزاری کار ایران

آتش‌نشانی تبریز به بالابر پنجاه و پنج متری تجهیز شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۴۰

حرکت در طول افقی ۲۰ متر به همراه قفس ۴۰۰ کیلوگرمی، بازشدن بالابر هیدرولیکی با سرعت ۲۰۰ ثانیه، ظرفیت سه هزار متری مخزن، پمپ اطفای حریق، قابلیت کارکرد در باد و امکان چرخش ۳۶۰ درجه از جمله ویژگی های فنی بالابر خریداری شده است.

قرارداد خرید بالابر ۵۵ متری توسط شهرداری تبریز و شرکت فروشنده به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار تبریز در خصوص جزئیات این وسیله امداد و نجات به شهریار گفت: بالابر ۵۵ متری به عنوان یکی از اصلیترین معیار‌ها و استاندارهای حوزه امداد و نجات در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی مطرح است.

صادق نجفی افزود: با توجه به افزایش ساخت و سازهای بلندمرتبه و وقوع حوادثتلخ در نقاط مختلف کشور، نیاز به بالابر ۵۵ متری ویژه امداد و نجات بارز بود.

وی با بیان اینکه با خرید این بالابر، توان عملیاتی ناوگان آتش نشانی تبریز افزایش خواهد یافت، ادامه داد: با وارد شدن این قابلیت ارزنده به ساز و کار امداد و نجات شهر تبریز، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، جزو آتش نشانی‌های توانمند کشور خواهد شد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه هیچ هزینه‌ای نمی‌تواند تلخی لحظات پس از حوادثناگوار را جبران کند، تاکید کرد: صرف هر گونه اعتبار در زیرساختهای ایمنی شهری هزینه نیست؛ بلکه سرمایه ارزشمندی است که در مواقع حساس و خطرساز، ناجی شهروندان خواهد بود.

حرکت در طول افقی ۲۰ متر به همراه قفس ۴۰۰ کیلوگرمی، بازشدن بالابر هیدرولیکی با سرعت ۲۰۰ ثانیه، ظرفیت سه هزار متری مخزن، پمپ اطفای حریق، قابلیت کارکرد در باد و امکان چرخش ۳۶۰ درجه از جمله ویژگی‌های فنی بالابر خریداری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز