خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خبرداد:

خسارت 700 میلیون تومانی سیل دیشب به تاسیسات آبرسانی بهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۳

سیل بهشهر بیش از 700 میلیون تومان به تأسیات آب و فاضلاب این شهرستان خسارت وارد کرده است.

ایلنا - ساری: محمدتقی حسین زاده در حاشیه بازید از مناطق سیل زده بهشهر گفت: سیل بهشهر بیش از 700 میلیون تومان به تأسیات آب و فاضلاب این شهرستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به اینکه اکیپ های بحران و سیار شرکت آب و فاضلاب مازندران از سراسر استان برای رفع مشکل آبرسانی مردم این شهرستان صبح امروزبه محل اعزام شدند افزود:تا رفع مشکل مردم این مناطق اکیپ های بحران شرکت در مناطق سیل زده باقی خواهند ماند.

به گفته ی حسین زاده در حال حاضر مناطق فراش محله، قائم، مهدیه، ابوعمار، کوهی خیل و پل صفی آباد با مشکل قعطی آب مواجه اند و تانکرهای آبرسانی به محل اعزام شدند آبرسانی به مردم سیل زده ادامه دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه در جریان سیل بهشهر 4 حلقه چاه آب شرب دچار آسیب دیدگی شده است، تصریح کرد: یک حلقه چاه 100 درصد تخریب و یک چشمه با آبدهی 80 لیتر در ثانیه از مدار بهره برداری خارج شده است.

حسین زاده در ادامه یادآور شد: 300 فقره انشعاب آب خانگی، 50 مورد عبور عرضی به طول 400 متر و 1000 متر خط انتقال آبرسانی در جریان سیل بهشهر تخریب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز