خبرگزاری کار ایران

فرماندار آمل خبر داد:

از 344 روستای آمل، دو روستا انتخابات شورای شهر ندارند

کد خبر : ۸۱۳۷۳

اگرچه براساس قانون روستاهای كم جمعیت می‌توانند دارای شورای اسلامی روستایی باشند، می‌توانیم در صورت اعلام اهالی انتخابات میاندوره‌ای در آنها برگزار كنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آمل گفت: از 344 روستای شهرستان آمل؛ در دو روستا انتخابات شورای اسلامی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش ایلنا از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه دو روستای بخش مركزی و دابودشت به دلیل جمعیت كم در آنها شعبات رای‌گیری مستقر نشده است، یادآور شد: اهالی این روستا مایل بودند نماینده‌ای در شورای بخش داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگرچه براساس قانون این روستاها می‌توانند دارای شورای اسلامی روستایی باشند و می‌توانیم درصورت اعلام اهالی انتخابات میاندوره‌ای در آنها برگزار كنیم.

اکبرزاده با اعلام اینکه توزیع صندوق‌های رای از شب گذشته به تمام مناطق محروم شهرستان آمل انجام شده است، اذعان داشت: منطقه لاریجان باتوجه به حضور مسافران به روستاهای ییلاقی تعرفه دوبرابر ارسال شده است.

فرماندار آمل یادآور شد: هم اكنون انتخابات در بین مردم شهرستان آمل با استقرار 758 شعبه اخذ رای درحال برگزاری است.

وی ابراز داشت: 384 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و 374 برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای آمل تعبیه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز