خبرگزاری کار ایران

پایان آذر ماه، اتمام مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره استانی خاطره نویسی دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۹

دبیرخانه سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در استان همدان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه را تا پایان آذر ماه اعلام کرد.

همدان - ایلنا: فراخوان ارسال آثار از هفته دفاع مقدس امسال آغاز شده است ضمن اینکه؛ این جشنواره با هدف جمع آوری خاطرات رزمندگان، ثبت وقایع دوران دفاع مقدس و نشر آن‌ها در استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از همدان، این فراخوان در ۸ موضوع شامل؛ خاطرات کردستان، خاطرات رزمندگان (ارتش، سپاه، بسیج، جهاد سازندگی، نیروی انتظامی و...)، خاطرات مربوط به نقش اقشار (روحانیت، بانوان، امدادگران و...)، خاطرات شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بمباران شهر‌ها، خاطرات مربوط به اعزام جبهه، صحنه‌های نبرد، ایثار، شجاعت، شهادت، معنویت، شوخ طبعی و...، خاطرات ارسال کمک‌های مردمی و پشتیبانی از جبهه و جنگ، راهیان نور است.

گفتنی است؛ شرکت در این جشنواره برای عموم مردم و همچنین خانواده‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و علاقمندانی که از جبهه‌های حق علیه باطل در قالب کاروان‌های راهیان نور بازدید کرده‌اند و همچنین افرادی که خاطرات بازگو شده را به رشته تحریر در می‌آورند آزاد است.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: همدان - بلوار بعثت - شماره۳۰۲ - اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صندوق پستی ۶۵۱۶۷-۶۹۸، پست الکترونیک به نشانی sajed. hamedan@gmail. com و یا شماره نمابر ۸۲۵۶۴۵۰ ارسال کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۲۷۹۰۰۰ و ۸۲۵۶۶۳۶ تماس حاصل کنند.

همچنین در بخش‌های مختلف آثار برگزیده شناسایی و معرفی می‌شوند ضمن اینکه؛ جوایزی به آن‌ها اهدا خواهد شد و آثار منتخب جشنواره نیز در قالب کتابی تهیه می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز