خبرگزاری کار ایران

طرح بصیـــرت عاشــورایی در جوار امامزادگان استان همدان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۴

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان از برگزاری طرح بصیـــرت عاشــورایی در جوار امامزادگان استان همدان در دهه اول ماه محرم خبر داد.

ایلنا-همدان: حجت الاسلام والمسلمین محمدصالحی با اشاره به اینکه ایجاد بصیرت عاشورایی با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری‌(مدظله‎العالی) و امام راحل(ره) یکی از اهداف این ویژه برنامه است اظهارداشت:طرح بصیـــرت عاشــورایی در جوار امامزادگان استان همدان در دهه اول ماه محرم برگزار می شود.

صالحی با بیان اینکه تبیین جایگاه حکومت اسلامی و نقش ولایت فقیه در اداره جامعه اسلامی و بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و روشنگری نسبت به خرافات و انحرافات از جمله اهداف برگزاری طرح بصیرت عاشورایی است افزود: این طرح در 63 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

وی از اعزام 60 مُبلغ در این ایام خبر داد و گفت:برپایی خیمه های معرفت در پنج بقعه با حضور مبلغین و کارشناسان مذهبی برای پاسخگویی به سوالات مذهبی، برپایی نمایشگاه، غرفه نقاشی کودکان، مشاوره خانواده و غرفه قرآن بخوانید،جایزه بگیرید برای کودکان از دیگر برنامه های دهه اول محرم است.

صالحی تقویت باورهای دینی و تعمیق نهضت حسینی در جامعه و اجرای صحیح نیات واقفین مختص عزاداری امام حسین(علیه السلام) را از دیگر اهداف ویژه برنامه بصیرت عاشورایی بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز