خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

ارزشیابی تحصیلی پایه ششم ابتدایی نمره محور است

asdasd

در برنامه درسی ملی تصمیم قطعی برای نحوه ارزشیابی تحصیلی پایه ششم ابتدایی اتخاذ خواهدشد اما تا آن زمان نظام نمره در پایه ششم ابتدایی اجرا می‌شود.

ایلنا: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: نحوه ارزشیابی تحصیلی پایه ششم ابتدایی تنها در سال تحصیلی پیش رو نمره محور است زیرا قانون این موضوع را برای همیشه تصمیم گیری نکرده است.

فاطمه قربان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد نحوه ارزشیابی تحصیلی پایه ششم ابتدایی گفت: ‌برنامه درسی ملی در حال گذراندن مراحل تصویب است و نتیجه آن هر طور که باشد بر آن مبنا در سال‌های تحصیلی آینده عمل خواهد شد، اما فعلا برای سال تحصیلی پیش رو ارزشیابی در پایه ششم ابتدایی به صورت کمی است.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید از پایه اول تا چهارم ابتدایی نظام ارزشیابی تحصیلی به صورت توصیفی است، افزود: ارزشیابی تحصیلی پایه پنجم نیزبه صورت کمی خواهد بود و تنها ۳۰درصد مدارس کشور به صورت آزمایشی در این پایه نظام ارزشیابی توصیفی را اجرا می‌کنند.

قربان تصریح کرد: امسال تصمیم می‌گیریم که نظام ارزشیابی توصیفی برای پایه پنجم ابتدایی درسال تحصیلی ۹۲ به صورت صد در صد اجرایی بشود یا نشود.

به گفته وی در برنامه درسی ملی تصمیم قطعی برای نحوه ارزشیابی تحصیلی پایه ششم ابتدایی اتخاذ خواهدشد اما تا آن زمان نظام نمره در پایه ششم ابتدایی اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز