خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبرداد:

کشف نزدیک به ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۲۷

ماموران نیروی انتظامی پس از تعقیب و گریز و توقف یک‌دستگاه وانت مزدا، با تفتیش آن مقدار ۲۹۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و متهم را دستگیر کردند.

ایلنا: جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف نزدیک به ۳۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودروی وانت مزدا در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ «حسین حسین‌زاده» جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای پیگیری فعالیت باندهای قاچاق و ممنوعیت ورود مواد مخدر به کشور و استان طرحی ضربتی را به مرحله اجرا گذاشتند.

این مقام انتظامی افزود: در یکی از عملیات‌ها که روز گذشته انجام شد ماموران ضمن کنترل محورهای فرعی و عبوری، یک دستگاه خودرو وانت مزدا را که قصد داشت مقادیری قابل توجهی مواد مخدر را به استان منتقل کند شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز متوقف کردند.

سرهنگ حسین‌زاده بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروی یاد شده مقدار ۲۹۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و متهم مربوطه را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان اولویت اصلی نیروی انتظامی در حفظ نظم و برقرای امنیت است.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه فرد یا افرادی خاص بخواهند با اقدامات مجرمانه خود در جهت منافع شخصی و غیر قانونی سلامت جسمی و روانی افراد و حتی یک جامعه را بر هم زنند به شدت برخورد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز