خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری و آغاز عملیات 130 طرح بزرگ گازرسانی در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۹۲

عملیات گازرسانی به قطب های صنعتی داران و چادگان و دهکده دوم شهر زاینده‌رود در این ایام کلنگ زنی و گاز 40 مرغداری در شهرستان گلپایگان و7 مرغداری در شهرستان اردستان به بهره برداری خواهد رسید.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی ۱۳۰ طرح بزرگ گازرسانی با هزینه‌ای بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال درسطح استان اصفهان گفت: محرومیت زدایی از طریق گازرسانی به روستا‌ها یکی ازاهداف عمده شرکت گاز استان اصفهان می‌باشد. در این راستا در هفته دولت سال‌جاری پروژه گازرسانی به ۷۲روستا از توابع شهرستان‌های نائین، اردستان و سمیرم به بهره برداری، و عملیات اجرائی ۵ روستا در شهرستان‌های فریدونشهر و فریدن آغاز می‌شود.

به گزارش خبر نگار ایلنا از اصفهان، سعید مومنی اظهار داشت: با بهره برداری از گازرسانی ۷۷روستا برای بیش از ۱۶۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص گازرسانی به صنایع استان افزود: عملیات گازرسانی به قطب‌های صنعتی داران و چادگان و دهکده دوم شهرزاینده رود در این ایام کلنگ زنی و گاز ۴۰ مرغداری در شهرستان گلپایگان و۷ مرغداری در شهرستان اردستان به بهره برداری خواهد رسید.

مومنی احداث ساختمان امداد در شهرستان‌های کاشان و شهرضا را از دیگر پروژه‌های خدمت رسانی گاز استان اصفهان در هفته دولت عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر۹۹ درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند گفت: هریک از پروژه‌های فوق در کمترین زمان ممکن و با تلاش بی‌وفقه کارکنان اجرایی شده است.

وی افزود: پیش بینی شده پروژه‌هایی که در این ایام عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود شامل؛ گازرسانی به ۲روستای فریدونشهر، ۳روستای فریدن، قطب‌های صنعتی داران وچادگان و نیز گازرسانی به دهکده دوم زاینده رود طی حداکثر ۱۸ماه تکمیل و به بهره داری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز