خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری فارس:

مانع بروز هرگونه تخلف احتمالی در انتخابات خواهیم شد / به خط کشی‌های مرسوم چپ یا راست قائل نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۹۱۸

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مانع بروز و وقوع هرگونه تخلف احتمالی در انتخابات آتی خواهیم شد و راه را بر روی انجام هر تخلفی خواهیم بست.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی در جمع فرمانداران استان فارس در شیراز افزود: نگهبانی از رأی مردم به ما واگذار شده و از حق مردم در هیچ حوزه‌ ای به ویژه این حوزه کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: اصل بی طرفی را به شکل همه جانبه دنبال خواهیم کرد و هیچ فردی در حوزه‌های مختلف دولت حق ندارد در ساعت اداری و در سیستم اداری له یا علیه هیچ فردی اقدام و فعالیت کند و در این راه تا عزل فرمانداران حتی اگر در شب انتخابات باشد پیش خواهیم رفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید زمینه را به گونه‌ای فراهم کنیم که تمام کسانی که در خود توانایی نمایندگی مردم را می‌بینند وارد میدان شوند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

قزل سفلی گفت: انتخابات مهمترین، بزرگترین و اولویتدارترین مسئله ما به عنوان مجموعه حاکمیتی است و در امنیت ، سلامت ، رقابت و مشارکت آن باید با برنامه و همه جانبه عمل کنیم.

وی افزود: میزان و ملاک کارآمدی افراد است، ما افراد خوب بسیار داریم اما امروز نیازمند افراد خوب و توانمند هستیم ، کسانی که مسائل و مشکلات مردم را به خوبی بشناسند و برای حل آنها راهکار و توان داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید جوانان را بکار گیریم و زمینه را طوری فراهم کنیم که در سطوح مختلف مدیریتی جوانان وارد میدان شوند.

قزل سفلی ادامه داد: مردم داری و مردم یاری و حل مسایل مردم به عنوان یک شاخص مدیریتی برای ما بسیار مهم است که باید آنها را لحاظ کنیم.

وی تصریح کرد: با فساد و ویژه خواری در هر سطحی مقابله خواهیم کرد، هیچکس حق ندارد در حوزه مدیریتی افرادی که شائبه فساد دارند را بکار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: فرمانداران استان برنامه‌ریزی کنند تا یک روز در ماه به عنوان روز پاسخگویی به مردم مشخص شود و همه با تعامل خوبی که با اصحاب رسانه و گروه‌های مختلف دارند خود را در معرض سوال مردم و خبرنگاران و پاسخ به آنها قرار دهند.

قزل سفلی اضافه کرد: برای فرمانداران کارنامه ارزیابی عملکرد صادر خواهیم کرد و برابر آن کارنامه که اولین دوره ارزیابی آن در پایان تابستان امسال خواهد بود در حوزه کارآمدی به فرمانداران امتیاز خواهیم داد.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم خارج از این مسیر و دخالت‌های بیرونی عزل و نصب‌ها انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نباید انفعالی رفتار کرد ، باید با آمادگی در مقابل دشمن در هر سطحی به مقابله هوشمند بپردازیم ، امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه فعال است و باید با همدلی و هم افزایی در مقابل دشمن بایستیم.

قزل سفلی افزود: فقر و محرومیت ، کم کاری‌ها و ترک فعل‌ها ، تحریم کنندگان داخلی ، همه اینها دشمنان داخلی ما و در مقابل ما هستند و ضمن اینکه دشمن اصلی را فراموش نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: رویکرد ما در معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری در این دوره در اولویت قرار دادن مسایل اجتماعی خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: ما اگر در حوزه اجتماعی سرمایه سازی کنیم و باعث تقویت سرمایه اجتماعی شویم امنیت شکل خواهد گرفت.

قزل سفلی افزود: امروز در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی باید دقیق‌تر وارد میدان شویم و نارضایتی‌ها و مشکلات را احصا و از همه ظرفیت‌ها برای حل آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مردم باید تلاش ، هماهنگی و کارآمدی در حوزه‌های مختلف را ببینند و ببینند که مسئولان برای حل مشکلات آنها دارای برنامه هستند ، باید در حوزه سیاسی ببینند که یک مجموعه همراه ، همدل و کارآمد در میدان هست و مرکز ثقل این هماهنگی‌ها و هم افزایی‌ها نیز مجموعه حاکمیتی هستند.

قزل سفلی بیان کرد: در مجموعه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ، مخاطب ما همه مردم استان هستند ، من به خط کشی‌های مرسوم چپ یا راست قائل نیستم بلکه میزان و ملاک را انقلابی گری و تعلق آنها به نظام و ولایت می دانیم.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: هر کس خود را ولایی می‌داند و برای خدمت به مردم عاشقانه وارد میدان می‌شود مورد احترام است و از آن ظرفیت در جهت تحقق اهداف انقلاب باید بهره ببریم.

قزل سفلی اظهار کرد: در مسیر تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی و ساخت دولت اسلامی و تحقق تمدن اسلامی، همه باید کمک کنند.

وی ادامه داد: امروز ضرورت انقلاب اسلامی است که در کنار هم قرار گیریم و ظرفیت‌های مختلف را هم در کنار هم قرار دهیم و بکوشیم با رویکرد حل مسائل و مشکلات مردم به پیش رویم چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت : می‌کوشیم که خانه احزاب در استان فعال شود تا گروه‌های سیاسی در کنار هم قرار گیرند و برای یک هدف مهمتر به رغم داشتن سلایق مختلف تلاش خود را برای پیشرفت کشور به کار گیرند.

قزل سفلی ادامه داد: ظرفیت حلقه‌های میانی متصل به مردم و کسانی که در بین مردم شبکه دارند را باید بکار گیریم ، دایره مشورت‌ها را گسترده می‌کنیم و از نخبگان در عرصه‌های مختلف بهره خواهیم برد.

وی افزود: باید انقلابی‌ها و بچه‌های انقلاب که بدون منت وارد میدان می‌شوند را بیشتر دریابیم و در کنار احترام به همه سلایق ، باید این جریان انقلابی را هم بیشتر کمک و تقویت کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: رویکردهای مردمی سازی دولت را نیز با قوت دنبال خواهیم کرد، راهبرد ما میز و میدان است ، میز برای اینکه بتوانیم هدایت و زمینه سازی کنیم و هم افزایی به وجود آوریم و هدایتی عالمانه داشته باشیم اما حضور در میدان برای عمل، اقدام و نظارت است؛ البته این مهم نیز بدون داشتن برنامه و راهبرد اثرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز