خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

دشمن تلاش می‌کند مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۲۲۲

امام جمعه قزوین گفت: دشمن تلاش می‌کند مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند و برای دشمن خیلی مهم است که ما پای صندوق‌های رأی حتی یک رأی کمتر داشته باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود به مناسبت‌های این ایام مانند دهه فجر، سالروز پیروزی انقلاب، شهادت امام موسی‌ابن جعفر و مبعث اشاره کرده و متناسب با هر یک ویژگی‌های مختلف را بیان کرد.

امام جمعه قزوین سپس با اشاره به روز فناوری فضایی عنوان کرد: اتفاقاً در این ایام ماهواره تحقیقاتی ثریا پرتاب موفقیت آمیزی داشت و در فاصله دو هفته‌ای 4 ماهواره کشورمان در مدار قرار گرفتند و این مهم یکی از پیروزی‌های ارزشمند ما در حوزه هوا و فضا بود که موجب شگفتی جهانیان، ناراحتی دشمنان و خوشحالی دوستان شد. 

وی در ادامه درباره اهمیت حضور در انتخابات عنوان کرد: حضور پرشور در انتخابات یکی از موضوعات مهمی است که همواره باید یادآوری کنیم، هر کدام از ما باید مبلغ مردم و مبلغ انگیزه بخش باشیم و تلاش کنیم با صحبت کردن با مردم کاری کنیم تا پای کار انتخابات بیایند چرا که دشمن نیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند.

خطیب نماز جمعه قزوین افزود: برای دشمن خیلی مهم است که ما پای صندوق‌های رأی حتی یک رأی کمتر داشته باشیم، همانقدر برای ما باید مهم باشد که یک رأی بیشتر باشد و ان‌شاءالله با اجرای فرمان رهبری این مهم را تحقق ببخشیم و انتخاباتی پرشور را رقم بزنیم.

وی اظهار کرد: بنده توفیق داشتم در اعتکاف در مساجد مختلف حضور پیدا کنم و شاهد بودم جوانان و نوجوانان بسیاری در اعتکاف حضور پیدا کردند و دانش‌آموزان دختر و پسر در مراسم اعتکاف حضور داشتند و بسیار پرشورتر از سال گذشته بود و در قزوین رشد چشمگیری داشتیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ما این پیشرفت‌های معنوی را می‌بینیم اما دشمن دائم در گوش ما می‌خواند که جوانان در حال بازگشت از دین هستند و این تبلیغ را برای این انجام می‌دهند که ما به راهمان شک کنیم و از این راه برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز