خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی چهار طرح راهداری همدان همزمان با دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۸۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: عملیات اجرایی چهار طرح راهداری شامل ۷.۵ کیلومتر ایمن سازی راه‌ها از جمله روشنایی و نیوجرسی، ۲ دستگاه ساخت زیرگذر و تعریض ابنیه فنی و یک مورد ساخت دوربرگردان‌ در محورهای ارتباطی استان با اعتبار نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۷۲ طرح با اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در حال بهره برداری است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۴ کیلومتر از محورهای اصلی و شریانی استان روکش آسفالت شده است که از این میزان ۲۸۷ کیلومتر در هفته دولت به بهره برداری رسید و ۲۱۶ کیلومتر هم دهه فجر بهره برداری می‌ شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: همه این طرح ها با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمران، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد ایجاد شده است.

آهکی از بهره برداری بیش از ۲۳ کیلومتر راه روستایی در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: امسال تاکنون بیش از ۴۲ کیلومتر راه روستایی بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: اصلاح و رفع ۲۱ نقطه پر تصادف استان، اجرای بیش از ۱۱ کیلومتر ایمن سازی راه‌ها شامل روشنایی و نیوجرسی، ساخت هفت دستگاه ابنیه فنی کنارگذر و زیرگذر، نصب و راه اندازی و یک دستگاه دکل خودایستا ۳۶ متری نیز در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: درزگیری بیش از ۲۰۸ متر از راه‌های ارتباطی شریانی زیرپوشش این اداره کل صورت گرفته است.

آهگی گفت: یک واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، یک واحد ساخت نمازخانه بین راهی سوباشی و ۳۳ دستگاه سامانه‌های هوشمند ITS در مسیرهای ارتباطی استان از دیگر اقدامات این اداره کل است که در دهه فجر امسال، افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز