خبرگزاری کار ایران

مسببان حادثه مهرماه پارک شادی یزد شناسایی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۴۴۱

دادگستری یزد در اطلاعیه ای اعلام کرد: مسببان حادثه مهرماه پارک شادی شهرستان یزد شناسایی و کیفرخواست در خصوص آنها صادر شد.

به گزارش یکشنبه شب ایلنا از روابط عمومی دادگستری یزد، مهرماه امسال قطار بازی در پارک شادی یزد، شاهد حادثه دلخراشی بود که منجر به فوت کودک ۱۱ ساله شد.

در این اطلاعیه آمده است: به محض وقوع حادثه و مشاهده عینی بازپرس ویژه از محل حادثه ابعاد مختلف موضوع در شعبه ویژه دادسرای عمومی و انقلاب یزد مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد کودک مزبور در مجموعه قطار پارک مشغول به فعالیت بوده است.«در نهایت پس از انجام تحقیقات لازم و اخذ اظهارات شهود و با ارجاع امر به هیئت کارشناسان مربوطه، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد به لحاظ عدم نظارت موثر بر عملکرد و ایمنی مجموعه بازی و متصدی قطار بازی به لحاظ عدم نظارت و آموزش کافی بر مجموعه و عدم ممانعت از قرارگیری حادثه دیده در محل ناایمن به عنوان مقصرین اصلی شناسایی و کیفر خواست در خصوص آنها صادر شد».

در اطلاعیه اعلام شده است: همچنین علاوه بر اتهام مذکور، مدیر قطار شادی نیز به لحاظ بهره گیری غیر قانونی اطفال در محیط های کاری تحت پیگرد قانونی قرار گرفت که موضوع اخیر باید قابل توجه کارفرمایان و مدیران در تمامی سطوح باشد».

این حادثه در چهارم مهرماه امسال در شهرستان یزد اتفاق افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز