خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان‌ شرقی:

زنجیره تولید در بخش فولاد و معادن فلزی باید تکمیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۹۹۸

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت بالای استان در حوزه معادن فلزی و تولید فولاد، گفت: شرط استفاده کامل از این ظرفیت‌ها، راهبری و تکمیل زنجیره ارزش و تولید است.

به گزارش ایلنا، مالک رحمتی در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن فولاد استان، گفت: انجمن باید ما بین تولیدکننده و حاکمیت مسائل را شناسایی و آسیب شناسی کرده و برای آنها راه حل مناسب ارائه کند.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: سخن آن انجمنی شنیده می شود که به مسائل نگاه جامع داشته باشد؛ چرا که اعضای انجمن بازیگران و فعالان عرصه اقتصادی و صاحب نظر در این عرصه هستند.

رحمتی با بیان اینکه فولاد و معادن فلزی در آذربایجان شرقی یک ظرفیت بزرگ است، اظهار داشت: زنجیره ارزش تولید و زنجیره تامین تولید در آذربایجان شرقی باید راهبری شود؛ اگر گاهی ظرفیت ها به طور کامل مورد استفاده قرار نمی گیرد به این دلیل است که زنجیره تولید به خوبی تنظیم نشده است.

وی ادامه داد: اقتصاد باید به مردم واگذار شود و سهل ترین راه توسعه کشور اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی است.

استاندار آذربایجان شرقی به موضوع انرژی در استان هم اشاره کرد و اظهار داشت: در آذربایجان شرقی به دنبال ایجاد نیروگاه های سیکل ترکیبی هستم و در این زمینه خبرهای خوبی در راه است.

وی ادامه داد: اگر نیروگاه تبریز به سیکل ترکیبی تبدیل شود، مصرف آب مدیریت می شود، آلودگی هوا کاهش می یاید، ناترازی برق کاهش یافته و بهره وری افزایش می یابد.

رحمتی تاکید کرد: سرمایه گذاری در حوزه نیروگاهی انتظار ما از انجمن فولاد است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: اگر بخواهیم در تولید فولاد، مشکل برق مرتفع شود، خود انجمن باید مستقیم وارد شود و ما نیز در مدیریت استان حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز