خبرگزاری کار ایران

بیش از دو هزار سارق در چهارمحال و بختیاری بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۲۷

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از بازداشت دو هزار و ۵۰۶سارق در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار منوچهر امان الهی  صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری در حوزه سرقت ها ۳۱ باند سارق در استان شناسایی و دو هزار و ۵۰۶ سارق بازداشت شدند و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش کشفیات را  در استان داشتیم.

وی با اشاره به حوزه سرقت ها از منازل و اماکن عمومی بیان کرد: ۹۷۰ فقره سرقت منازل و ۲۴۵ فقره سرقت اماکن عمومی کشف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال جاری ۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده است تصریح کرد: سه هزار و ۹۶۰ قاچاقچی ، توزیع کننده مواد مخدر و خورده فروش بازداشت شدند.

سردار امان الهی ادامه داد: ۲هزارو ۴۳۷ نفر معتاد در استان دستگیر و ۵۵فقره اماکن توزیع مواد مخدر پلمپ شد.

وی با اشاره به جرایم سایبری در استان بیان کرد: ۲هزار و ۸۶۴ فقره پرونده تشکیل و ۱۳۳ فقره کشفیات جرایم را داشتیم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در حوزه پلیس فتا افزود: ۱۷هزار و ۶۸۰ مراجعه کننده از خدمات پلیس فتا بهره مند شدند و هشت هزار و ۳۵۶پرونده مصالحه شد.

وی یاد آور شد: در سال جاری ۱۵هزار و ۱۹۵ فقره بازدید و نظارت بر اماکن انجام و ۱۰هزار و ۹۰۶ فقره تذکر بر اماکن، ۵۴۸فقره اخطاریه برای اماکن صادر و ۳۲۲فقره اماکن پلمپ شدند.

سردار امان الهی خاطر نشان کرد: در سال جاری ۱۳هرار و ۲۲فقره تصادفات جاده ای در محور های مواصلاتی استان رخ داد که منجر به فوت ۳۲۰نفر و مصدوم شدن ۴هزار و ۲۹۱ نفر شد .

وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: ۷هزار و ۶۷۶ فقره انواع مواد محترقه در استان کشف و ضبط شد و با متخلفانی که درشب چهارشنبه سوری مرتکب جرم شوند خودروشان تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایام نوروز عنوان کرد: ۱۲۷گشت انتظامی، ۳۷گشت ترافیکی و ۱۷گشت ویژه به مسافرین نوروزی خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز