خبرگزاری کار ایران

در چهارمحال و بختیاری؛

سیلاب به بخشی از راه‌های روستایی و منازل مسکونی خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۷۳۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سیلابی که بر اثر فعالیت سامانه بارشی فعال در استان شکل گرفت به برخی از راه‌های روستایی، بندهای کشاورزی، مزارع شیلات و تعدادی خانه‌های روستایی خسارت وارد کرد.

به گزارش ایلنا، خسرو کیانی روز دوشنبه افزود: بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن آب مسیل‌ها شد که شدت آن در جنوب استان و شهرستان‌های فلارد و خانمیرزا گزارش شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و مشکلی در خصوص تردد در این محورها وجود ندارد اما سیلاب به برخی جاده‌های روستایی خسارت وارد کرد و در برخی جاده‌ها با رانش کوه ریزش‌هایی در جاده‌ها گزارش شد که در پاره‌ای موارد ترددها را کند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه‌بر مناطق جنوبی استان، در شهرستان کوهرنگ نیز سیلاب خسارت‌هایی وارد کرد که پس از پایان فعالیت سامانه خسارت‌ها جمع‌بندی و ارزیابی می‌شود.

کیانی یادآور شد: سامانه تا پایان وقت روز دوشنبه در استان فعال است و سپس فعالیت آن تضعیف شده و صبح روز سه‌شنبه از استان خارج می‌شود.

به گزارش ایلنا، بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین حجم بارش‌ها در استان برای مالخلیفه مرکز شهرستان فلارد با ۹۰ میلیمتر بارش گزارش شده است.

بارش‌ها همچنین در شهرکرد ۳۶ میلیمتر، بروجن ۴۱ میلیمتر، لردگان ۶۷ میلیمتر، کوهرنگ ۸۵ میلیمتر به همراه سه سانتی‌متر برف، در اردل ۴۳.۵ میلیمتر، فارسان ۳۳.۸ میلیمتر، سامان ۲۵ میلیمتر، بن ۱۸ میلیمتر، شلمزار ۵۵ میلیمتر، فرخشهر ۲۵ میلیمتر، سورشجان ۲۵ میلیمتر، بلداجی ۵۶.۴ میلیمتر، خانمیرزا ۴۹.۵ میلیمتر، دوآب صمصمامی ۴۶ میلیمتر ، بازفت ۵۲ میلیمتر و لیرابی ۴۶ میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز