خبرگزاری کار ایران

بارندگی بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به استان یزد وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۷۷۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: بارندگی‌ها و جاری شدن سیل امروز بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به امور زیربنایی و کشاورزی استان وارد کرد.

به گزارش ایلنا، " محمد علی ملک زاده " افزود: بخش عمده خسارت به ابنیه و راه به طول ۳۵ کیلومتر، خسارت به رویه‌ جاده‌ها، تخریب بیش از هفت دهنه پل، ۵۰ آبنما و شستگی شانه جاده در محورها فرعی استان است.

وی ادامه داد: ۲ محور کنجکوه و مروست فعلا محدودیت‌هایی دارند که عوامل راهداری در منطقه حضور داشته و مدیریت راه را در دست دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: در بخش کشاورزی نیز خسارت به تعدادی از قنوات وارد شد و همچنین جاده‌های روستایی دچار خسارت شد و بخشی ازباغات و زمین‌های کشاورزی در مهریز، خاتم و تفت خسارت دیدند.

ملک زاده افزد: همچنین هفت خودرو هم به علت پارک نامناسب دچار حادثه شدند.

بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد بارش باران، وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک، رعد و برق به ویژه در ارتفاعات نیمه جنوبی تا اوایل فردا سه شنبه ادامه دارد و در روز سه‌شنبه هم عمدتا در نیمه شرقی استان ورزش باد نسبتا شدید و کاهش دما پیش بینی شده است.

بارش سالانه استان یزد بیش از ۹۰ میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز