خبرگزاری کار ایران

در شهریورماه امسال صورت گرفت:

ثبت رکورد تخلیه مواد اولیه در واحد انباشت و برداشت ناحیه آهن سازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۵۳

کارکنان شیفت B واحد انباشت و برداشت ناحیه آهن سازی فولاد مبارکه با همکاری واحد حمل و نقل موفق به ثبت رکورد جدید تخلیه مواد اولیه در یک شیفت ۱۲ ساعته شدند.

ایلنا: کارکنان شیفت B واحد انباشت وبرداشت ناحیه آهن سازی فولاد مبارکه با همکاری واحد حمل و نقل موفق به ثبت رکورد جدید تخلیه مواد اولیه در یک شیفت ۱۲ ساعته شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رییس گروه فنی ناحیه آهن سازی با اعلام این خبر و با بیان اینکه این رکورد در هفدهم شهریورماه سال جاری و به وسیله ۱۶۵ واگن ۱۰۵ تنی بدست آمد افزود: رکورد قبلی تخلیه مواد اولیه در این ناحیه مربوط به ۲۵/۸ / ۸۳ و تخلیه ۳۳ هزارو ۹۵۶ تن معادل ۳۲۴ واگن در سه شیفت ۸ ساعته ایجاد شده بود که با کسب رکورد جدید و معادل سازی آن با شیفت ۱۲ ساعته مقدار دو درصد بهبود در تخلیه ایجاد شده است.

نعمت ا… عباسی با اشاره به موفقیت در بارگیری و تخلیه ۶۰ واگن کنسانتره نرمه درتاریخ ۱۹/۶ / ۹۲ در همین شیفت افزود: دستیابی به این حجم بارگیری در یک شیفت تاکنون بی‌سابقه بوده و این امر باعثبهبود موجودی کنسانتره نرمه قابل برداشت و همچنین جلوگیری از توقف تولید گندله‌سازی شده است.

وی افزود: ‌ بخشی از کنسانتره مصرفی توسط کامیون به شرکت حمل شده و در مکانی خارج از پایلهای کنسانتره قابل مصرف ذخیره می‌گردد به همین منظور قابل مصرف سازی این مواد طی فعالیتهای مضاعف که خارج از وظایف معمول واحدهای انباشت و برداشت و راه‌آهن داخلی است، اقدام به بارگیری مواد به داخل واگن و تخلیه آن می‌شود که انجام این عملیات نیاز به هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق بین واحدهای مرتبط دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز