خبرگزاری کار ایران

دبیر کانون کارآفرینان اصفهان:

تفکر و خلاقیت در سیستم دولتی اهمیت ندارد/ تغییرات عمده در اقتصاد محصول افکار کارآفرینان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۲۰۴

دبیر کانون کارآفرینی اصفهان گفت: بوروکراسی اداری چالش بزرگ کارآفرینان اصفهانی است و قوانین سختگیرانه مانع فعالیت آن ها در این شرایط سخت اقتصادی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فرهاد رحیمی با اشاره به هفته جهانی کارآفرینی اظهار داشت: واژه کارآفرینی چندسالی است که به ادبیات ما راه یافته و هنوزبه کاربرد و جایگاه واقعی خود در اقتصاد نرسیده است.

وی با بیان اینکه همه تحولات عمده که در دنیا اتفاق افتاده محصول ایده و تفکر کارآفرینان در دهه‌های اخیر بوده است اضافه کرد: تغییرات عمده در اقتصاد نیز محصول افکار کارآفرینان است و متاسفانه نسبت به کارآفرینی در کشور ما فرصت سوزی های بسیاری شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: اگر در زمان شیوع کرونا دستاورهای کارآفرنیان نبود، چه بسا شرایط سخت تری را تجربه می کردیم.

دبیرکانون کارآفرینان اصفهان افزود: اقتصاد دولتی و سیستم دولتی به دلیل چهارچوب ها و سیستم کنترلی ای که دارد، خلاقیت را می گیرد و باید گفت بحث تفکر و خلاقیت در سیستم دولتی اهمیت ندارد.

وی تاکید کرد: اقتصاد دولتی سال های درازی است که در کشور ما وجود دارد و هنوز در دولت ها این جسارت وجود نداشته که اقتصاد را بیش از پیش به بخش خصوصی واگذار کند.

رحیمی یادآور شد: در هیچ کشورتوسعه یافته ای، دولت ها مسئول اقتصاد نیستند و تنها مجری اند.

وی گفت: مشکل اساسی در حوزه کارآفرینی تامین مالی است و کانون کارآفرینان اصفهان با توجه به این خلا تلاش می کند تا به کارآفرینان مدل های نوین کسب درآمد را آموزش دهد.

دبیر کانون کارآفرینان اصفهان افزود: تغییرات عمده در اقتصاد محصول افکار کارآفرینان است و متاسفانه در کشور ما فرصت سوزی های بسیاری در دهه های اخیر پیرامون کارآفرینی داشتیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: بوروکراسی اداری چالش بزرگ کارآفرینان اصفهانی است و قوانین سختگیرانه مانع فعالیت آن ها در این شرایط سخت اقتصادی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز