خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استان اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر انجام شد:

معرفی شهردار اصفهان به عنوان مدیر موفق

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۳۱

شهردار اصفهان به عنوان مدیر موفق معرفی شده و شهرداری این کلان شهر از سوی ۶ ارگان در زمینه زمینه سلامت اداری برتر شناخته شده است.

ایلنا: شهردار اصفهان به عنوان مدیر موفق معرفی شده و شهرداری این کلان شهر از سوی ۶ ارگان در زمینه زمینه سلامت اداری بر‌تر شناخته شده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیرکل بازرسی استان اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اجرای صحیح قانون وظیفه این سازمان است اظهارداشت: مایه افتخار شهر و استان است که شهردار اصفهان به عنوان مدیر موفق معرفی شده و شهرداری این کلان شهر از سوی ۶ ارگان در زمینه سلامت اداری بر‌تر شناخته شده است.
رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور گفت: این سازمان بر طبق اصل ۱۷۴ قانون اساسی وظیفه بازرسی و نظارت بر حسن جریان امور جاری در کشور و کلیه دستگاه‌های اداری، اجرایی و نظامی کشور را عهده دار است به طوری که این وظیفه در دو بعد نظارت و بازرسی اعمال می‌شود.
حجت الاسلام موسوی‌نژاد با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور آمادگی کامل دارد مددکار ویار منتخبان مردم یعنی اعضای شورای شهر باشد اذعان داشت: این سازمان نظارت عام و فراگیر بر تمام سیستم اداری کشور ازجمله قوه مجریه، اداری، اجرایی، نیروی نظامی و انتظامی و دیگر قوا دارد به گونه‌ای که چ‌تر نظارتی این سازمان بسیار گسترده است.
مدیرکل بازرسی استان اصفهان اضافه کرد: سازمان بازرسی جمهوری اسلامی زیر نظر قوه قضائیه است؛ چون اجرای عدالت و نظارت بر اجرای قانون برعهده قوه قضائیه است.
وی حاصل این نظارت و بازرسی را حسن جریان امور در دستگاه‌ها دانست و اضافه کرد: همه مردم شایستگی این را دارند که در سیستم اجرایی کشور کارهای آن‌ها به بهترین وجه انجام و به آن‌ها سرویس دهی شود و دغدغه‌ای از این لحاظ نداشته باشند.: این نظارت، فقط بر قوه مجریه نیست بلکه نظارت بر عملکرد کل کشور است و تنها جایی که ما بر آن نظارت نداریم احکام دادگاه‌ها است که نظارت بر آن‌ها را قانونگذار به عهده دیوان عالی کشور قرارداده است همچنین پس تمام ارگان‌ها و نهاد‌ها و نیروهای مسلح اعم از اینکه داخل قوه مجریه باشند یا نباشند تحت نظارت سازمان بازرسی کل کشور قرار دارند.
وی نظارت سازمان بازرسی را قبل، حین و بعد از فرآیندهای اجرایی دستگاه‌های دولتی دانست و تاکید کرد: نظارت قبل از عمل در دستگاه‌های اجرایی باعثمی‌شود مجریان قانون در حین اجرا با مشکلات کمتری مواجه شوند و موانع فراروی آن‌ها قبل از ورود به موضوع پیش بینی و مرتفع شود.
حجت الاسلام موسوی‌نژاد با تاکید بر اینکه قانون چه خوب و چه بد باید اجرا شود ادامه داد: با توجه به اینکه بی‌قانونی هیچ حد و مرزی دارد لذا اگر بی‌قانونی رواج یابد نمی‌توان قانون را اجرا کرد بنابراین احترام به این مهم لازم است.
وی افزود: اجرای صحیح قانون وظیفه سازمان بازرسی کل استان است اما برخی ناراحت می‌شوند و می‌گویند چرا مصلحت را بر قانون ترجیح نمی‌دهید این در حالی است مصلحت از سوی تشخیص مصلحت نظام انجام می‌شود نه توسط سازمان بازرسی.
مدیرکل بازرسی استان اصفهان با بیان این مطلب که این‌ای ماش این سازمان نظارت بر احکام دادگاه‌ها را داشت تصریح کرد: اگر قانون این اجازه را به این سازمان داده بود بسیاری از مشکلات موجود از سوی این سازمان برطرف می‌شد.
وی با تاکید بر اینکه بدنه اصلی نظارت کننده در سازمان بازرسی متشکل از کار‌شناسان خبره‌ای است که خود عمدتا سال‌های سال در سایر دستگاه‌ها مشغول خدمت بوده‌اند و سابقه کار اجرایی خوبی داشته و تجربه بالایی دارند. به علاوه مدارج علمی آن‌ها نیز در حد کار‌شناسی ارشد و دکترا می‌باشد بیان کرد: بخش دیگر از نظارت ما بر دستگاه‌های مشمول بازرسی، نظارت حین عمل است. به این معنی که بازرسیان ما در حین انجام فرآیندهای اجرایی در دستگاه‌ها از آن‌ها بازرسی به عمل آورده و نتیجه این نوع نظارت این است که به محض اینکه بخواهد انحرافی در مسیر اجرایی قانون صورت گیرد تذکر به موقع سازمان بازرسی از وقوع تخلف و جرم جلوگیری خواهد کرد.
حجت الاسلام موسوی نژادخاطر نشان کرد: نتیجه این اقدامات کمکی است که سازمان بازرسی به مدیران اجرایی کشور می‌کند تا وظایفشان را به بهترین نحو انجام دهند و از وقوع هرگونه جرم و تخلف در ساختار سازمانی خود جلوگیری کنند. وی اضافه کرد: مردم هر گونه گزارش یا شکایتیرا از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات سازمان به نشانی http: \ \ \ \ Shekayat. Bazresi. ir یا شماره تلفن ۱۳۶ به سازمان بازرسی کل کشور منعکس می‌کنند.
مدیرکل بازرسی استان اصفهان با بیان اینکه هر مدیری که مهم‌ترین خدمت و شایسته‌ترین خدمت را به مردم ارایه دهد مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و معرفی می‌شود یاد آور شد: همانگونه که یکی از شاخصه‌های بازرسی ما میزان خدمت و رضایتمندی عمومی است که در عملکرد هر مدیری سنجیده می‌شود لذا مایه افتخار است که شهردار اصفهان به عنوان مدیر موفق معرفی شده و شهرداری این کلان شهر از سوی ۶ ارگان در زمینه زمینه سلامت اداری بر‌تر شناخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز