خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان:

احداثپارکینگ طبقاتی در شعاع ۱۵۰ متری مجتمع های اداری و تجاری فاقد پارکینگ

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۳۱

در مجتمع‌های اداری و تجاری که امکان احداثپارکینگ وجود ندارد شهرداری می‌تواند با دریافت کسری پارکینگ تا شعاع ۱۵۰ متری در کوچه‌های فرعی، پارکینگ طبقاتی ایجاد کند.

ایلنا: رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در مجتمع‌های اداری و تجاری که امکان احداثپارکینگ وجود ندارد شهرداری می‌تواند با دریافت کسری پارکینگ تا شعاع ۱۵۰ متری در کوچه‌های فرعی، پارکینگ طبقاتی ایجاد کند، البته خود مالکان مجتمع نیز می‌توانند نسبت به احداثپارکینگ اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ عبدالرسول جانثاری با بیان اینکه بر اساس قانون شهرداری نمی‌تواند برای ساختمان‌های مسکونی بدون پارکینگ پروانه صادر کند افزود: به منظور رفاه حال شهروندان احداثپارکینگ برای واحدهای مسکونی الزامی است.
وی اظهار داشت: گاهی اوقات در مجتمع‌های تجاری کوچک که امکان احداثپارکینگ در آن‌ها وجود ندارد، شهرداری می‌تواند کسری پارکینگ از این مجتمع دریافت نماید تا در جهت احداثپارکینگ طبقاتی در محدوده مجتمع اقدام نماید.
رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در مجتمع‌های اداری و تجاری که امکان احداثپارکینگ وجود ندارد شهرداری می‌تواند با دریافت کسری پارکینگ تا شعاع ۱۵۰ متری در کوچه‌های فرعی، پارکینگ طبقاتی ایجاد نماید، البته خود مالکان نیز می‌توانند نسبت به احداثپارکینگ طبقاتی در محدوده مجتمع اقدام کنند.
جانثاری تصریح کرد: البته به دلیل اینکه در خیابان‌های پرتردد و متراکم تملک زمین برای احداثپارکینگ بسیار دشوار است از این رو شهرداری به دنبال احداث‌های خیابان‌های جدید همچون باغ گلدسته و لاهور، زیرخیابان را به پارکینگ تبدیل می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز