خبرگزاری کار ایران

با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیاردو ۳۰۰میلیون ریال صورت گرفت:

تکمیل عملیات عمرانی موقوفه مسجد حجت‌الاسلام در گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۲

عملیات طرح‌های عمرانی مسجد حجت‌الاسلام پس از تلاش و پی‌گیری سه ماهه توسط اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان پایان یافت.

ایلنا: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان، با اشاره به اتمام عملیات عمرانی مسجد حجت‌الاسلام گفت: عملیات طرح‌های عمرانی مسجد حجت‌الاسلام پس از تلاش و پی‌گیری سه ماهه توسط اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان پایان یافت.
حجت‌الاسلام محسن ضیایی اظهار داشت: عملیات انجام شده در این موقوفه شامل سنگ فرش حیاط و ساخت حوض در مرکز صحن مسجد است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ضیایی ادامه داد: انجام سنگ فرش حیاط مذکور در مساحتی بالغ بر ۷۰۰متر‌مربع، از نوع سنگ‌های کریستال با قطر هفت سانت و ابعاد ۴۰×۴۰ انجام گرفته است.
وی افزود: حوض و آبنمای مسجد مذکور در ابعاد ۸×۵ و میاحتی بالغ بر ۴۰مترمربع و به صورت قطعه سنگی یک تکیه‌ای ساخته شده است.
ضیایی؛ با بیان اینکه انجام این طرح‌های عمرانی بالغ بر سه ماه به طول انجامید گفت: هزینه ساخت و تکمیل طرح های عمرانی موقوفه حجت‌الاسلام بالغ بر یک میلیاردو ۳۰۰میلیون ریال است.
وی در ادامه صحبت‌های خود به قدمت موقوفه مذکور اشاره و بیان کرد: این موقوفه با قدمتی ۱۶۰ساله، دارای ۴۵۰ رقبه است و جزء آثار میراثی شهرستان محسوب می‌شود.
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان با اشاره به داشتن رقبات زیاد، عنوان کرد: تمام هزینه‌های ساخت و تکمیل موقوفه حجت‌الاسلام از محل درآمدهای موقوفه طبق نیت واقفین تامین شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه این مسجد مساحتی بالغ بر دو هزار متر مربع دارد، گفت: این موقوفه دارای دو مسجد زمستانی و تابستانی و یک حسینه است که خوشبختانه حسنیه مذکور به تازگی ترمیم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز