خبرگزاری کار ایران

دبیر سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان اصفهان خبر داد:

آغاز رقابت ۲۴۰ اثر در سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۷۹

۲۴۰ اثر در سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با هم به رقابت می‌پردازند.

ایلنا: دبیر سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان اصفهان گفت: تعداد ۲۴۰ اثر در بخش‌های مختلف بازخوانی ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی و مقاومت بین الملل، مضامین آیینی و اجتماعی، تحقق شعار سال، انتظارامید آرمان گرایی و موضوعات آزاد به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان اصفهان ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ علی اکبر محمودی در ادامه افزود: امسال، تعداد فیلم‌های بسیار خوب، خوب و متوسط به بالا که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده زیاد است و فیلمسازان شاخص و برجسته بسیج استان، تعداد اثر قابل توجهی برای ما ارسال کرده‌اند و همین امر باعثشده که هیات انتخاب کار سختی پیش رو داشته باشد.
دبیر سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان اصفهان با اشاره به نحوه داوری آثار تاکید کرد: سعی کرده‌ایم داوران جشنواره را از اساتید برجسته و متخصصان حوزه فیلم و سینما انتخاب کنیم تا آثار برگزیده با کیفیت و دقت نظر بیشتری انتخاب شوند و مجموعاً کیفیت جشنواره در سطح مطلوبی قرار گیرد.
محمودی اظهارداشت: آثار ارسالی در دو مرحله مورد بازبینی و داوری قرار خواهد گرفت که از۱۰ دی ماه هیأت انتخاب فعالیت خود را به منظور داوری اولیه آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه بعد از داوری آثار مراسم اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود، بیان کرد: مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان اصفهان ۲۴دی ماه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز