خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه محلات و رسیدگی به محلات محروم مهمترین رویکرد طرح‌های عمرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۵

رسیدگی به محلات محروم، رعایت استانداردهای ملی و بین المللی از رویکردهای طرح‌های عمرانی در سال آینده است.

ایلنا: رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: توسعه محلات، رسیدگی به محلات محروم، رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و در نظرگرفتن صرفه اقتصادی از رویکردهای طرح‌های عمرانی در سال آینده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ عبدالرسول جانثاری با بیان این مطلب گفت: طرح‌های عمرانی در دو قسمت کلان و خرد در سال آینده اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به طرح‌های عمرانی سال آینده افزود: طرح‌های بزرگی همچون تکمیل خط یک قطارشهری، مرحله سوم احیای میدان امام علی(ع) و مرکز همایش‌های بین المللی در سال آینده انجام می‌شود.
رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: طرح‌های عمرانی خرد در مناطق ۱۵ گانه شهری اصفهان نیز برنامه ریزی شده است.
جان نثاری اظهار داشت: اصلاح هندسی معابر، رفع گلوگاه‌ها، آسفالت معابر و سایر طرح‌های محله محور در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان انجام می‌شود.
وی با اشاره به رویکرد پروژه‌های عمرانی سال آینده ادامه داد: توسعه محلات، رسیدگی به محلات محروم، رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و در نظرگرفتن صرفه اقتصادی از رویکردهای طرح‌های عمرانی در سال آینده است.
رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اعمال نظارت همه جانبه در سطوح عالیه طرح‌ها باید مورد توجه خاص قرار گیرد، اضافه کرد: نظارت بر طرح‌های کوچک و محله محور باید همچون طرح‌های بزرگ عمرانی انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز