خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان خبر داد:

شناسنامه‌دار شدن خیابان‌هایی که به نام بزرگان اصفهان نامگذاری شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۱۹

در این شناسنامه‌ها زندگینامه علما و مشاهیر اصفهان درج می‌شود تا نسل جدید با این مشاهیر آشنا شوند.

در نقاط مختلف شهر اصفهان پارک‌های مشاهیراحداثمی‌شود و خیابان‌هایی که به نام بزرگان نامگذاری شده‌اند شناسنامه دار می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان آشنایی نسل جوان اصفهان با مشاهیر و علمای این شهر یک ضرورت است لذا تدوین شناسنامه برای خیابان‌هایی که به نام بزرگان و علما نامگذاری شده‌اند در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.
علی قاسم‌زاده اظهار داشت: پس از تدوین این شناسنامه‌ها در ابتدا و انتهای خیابان‌های مربوطه نصب خواهند شد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این شناسنامه‌ها زندگینامه علما و مشاهیر اصفهان درج می‌شود تا نسل جدید با این مشاهیر آشنا شوند.
قاسم‌زاده از احداثپارک‌های مشاهیر در نقاط مختلف شهر اصفهان خبر داد و گفت: احداثپارک مشاهیر دوره صفویه در پشت عمارت عالی قاپو اولین نمونه پارک‌های مشاهیر در اصفهان می‌باشد که توسط سازمان زیباسازی احداثخواهد شد.
وی اذعان داشت: سردیس رجال دوره صفویه نظیر ملاصدرا و شیخ بهایی در این پارک نصب شده و این بزرگان با روش‌های جدید و زبان گویا به نسل جدید و گردشگران معرفی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز