خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۲۶۲

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری از تاریخ چهارم مهرماه آغاز شده و تا هفتم ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، این رویداد نمایشگاهی در فضایی بیش از 6 هزار متر مربع و با حضور هتل‌ها، مجموعه‌های گردشگری، تولید کنندگان صنایع دستی، آژانس‌های گردشگری و صدور بلیط، طبیعت‌گردی، بوم‌گردی، شهرداری‌های کشور، راهنمایان گردشگری، بیمارستان‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت، شرکت‌های فعال در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری و سایر کسب و کارهای مرتبط با گردشگری، صنایع دستی و هتلداری برپا می‌شود.

آغاز به کار این نمایشگاه همزمان با روز جهانی گردشگری و با حضور نمایندگانی از کشورهای کویت، ترکیه، روسیه و ارمنستان خواهد بود. در این رویداد نمایشگاهی و بین‌المللی مشارکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، فارس، تهران، البرز، کرمانشاه و مازندران حضور دارند.

از جمله برندهای مطرح که در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری حضور دارند می‌توان به آژانس هواپیمایی ترکیش، آژانس تهران، آژانس نیوار، شرکت عمران زاینده رود، آژانس شنتیا، شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان، هتل زهره، هتل آسمان، آریا من، تکاور کو، گروه صنعتی آراد، دانشگاه سیتی سنتر، فرش یموت، گالری هنری فارس و دنیا گشت اشاره کرد.

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در زمان برگزاری این نمایشگاه هیات تجاری آژانس‌های هواپیمایی کشور ترکیه از نمایشگاه بازدید و با فعالان اقتصادی جهت دستیابی به تفاهم‌های اقتصادی این حوزه مذاکره خواهند کرد.

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با مشارکت کنندگان و فعالان اقتصادی این نمایشگاه و در جهت رفاه حال شهروندان و بازدید کنندگان امکان بازدید از این نمایشگاه در روز جمعه، 7 مهرماه از ساعت 10 صبح الی 21 برای عموم مردم فراهم است.

علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی می‌توانند از تاریخ 4 تا 7 مهرماه و ساعت بازدید 15 تا 21 جهت بازدید از این نمایشگاه به آدرس کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز