خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان:

دبیران کانون‌های ایثار پرچم‌دار اجرایی راهیان پیشرفت باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۶۸

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار باید با انجام کارهای علمی و فرهنگی و با همکاری سایر نهادها در دانشگاه‌ها پرچم‌دار اجرایی راهیان پیشرفت باشند.

 به گزارش ایلنا از اصفهان، پنجمین نشست دو روزه دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان و دبیران کانون‌ها به میزبانی دانشگاه اصفهان آغاز شد.

در این نشست، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: رویکرد و مأموریت‌های اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دو سال اخیر به سمت توانمندسازی دانشجویان سوق پیدا کرده است و به دنبال آن هستیم که دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از فراغت از تحصیل به یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شوند.

 سید فردین تقی‌زاده با اشاره به اهداف برگزاری نشست دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار دانشگاه‌های کشور ادامه داد: فعال کردن کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار در دانشگاه‌ها یکی از اهداف اصلی برگزاری این نشست محسوب می‌شود. دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار باید با انجام کارهای علمی و فرهنگی و با همکاری سایر نهادها در دانشگاه‌ها پرچم‌دار اجرایی راهیان پیشرفت باشند. دانشجویان شاهد و ایثارگر باید از بُعد علمی برگزیده باشند و از بُعد فرهنگی و سایر ابعاد هم رشد خوبی پیدا کرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای این منظور در سطح ملی برگزار شده است و اولین دوره طرح ضیافت ایثار با استقبال خوب دانشجویان در سال گذشته برگزار شد و دومین دوره این طرح هم در سال جاری برگزار خواهد شد و دانشجویانی که در این دوره شرکت کردند امروز به‌عنوان کارآفرین فعال هستند.

 مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: سال گذشته جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برای نخستین بار با حضور دانشجویان وزارت علوم و به میزبانی دانشگاه هنر تهران برگزار شد و در سالجاری هم به میزبانی دانشگاه شیراز با حضور کلیه دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 وی افزود: دومین جایزه شهید سلیمانی و تجلیل از دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر که بدون اعمال سهمیه در کنکور سراسری و تحصیلات تکمیلی حائز رتبه‌های برتر شدند را به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز