خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی اصفهان:

بیش از یک هزار طرح بهزیستی در اصفهان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۳۲۴

مدیرکل بهزیستی اصفهان گفت: یک هزار و ۳۴۹ طرح همزمان با «دهه فجر» در حوزه‌های اجتماعی، اشتغال و توانبخشی ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ناصر چاووشی افزود: افتتاح یک هزار و ۳۰۸ طرح اشتغال، بهره‌برداری از ۲۸ مسکن و چند مجموعه شامل خانه کودک و نوجوان، مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، روزانه توانبخشی و اقامتی میان مدت از جمله این طرح‌هاست.

وی اظهار داشت: همچنین ارائه خـدمات غربالگری بینایی و شـنوایی، مشاوره و غربال اضـطراب کودکان در این ایام‌ مبارک در تمام شهرستان‌های استان بصورت رایگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به نیازمندان با در نظر گرفتن «یاری برگ» انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی اصفهان افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در بهزیستی استان ذیل شعار محوری «جشن ملی، مشارکت، آینده روشن» صورت می‌گیرد.

چاووشی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت، مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه مددجویان زیرپوشش و کارکنان، اهدای خون توسط کارکنان و برگزاری «میز خدمت» در واحدهای بهزیستی تمام شهرستان‌های استان دنبال خواهد شد.

در زمان حاضر بالغ بر ۱۳۲ هزار معلول، ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار و یکهزار و ۲۰۰ کودک بدسرپرست یا بدون سرپرست مؤثر در ۴۰ خانه کودک و نوجوان زیرپوشش خدمات مُستمر و غیرمُستمر بهزیستی استان هستند که بر این اساس اصفهان از نظر آمار و تنوع معلولان در کشور از رُتبه پنجم برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز