خبرگزاری کار ایران

در فولاد مبارکه اصفهان انجام شد؛

بهره برداری از طرح انتقال و توزیع آب مورد نیاز خطوط تولید فولادسازی

کد خبر : ۱۴۵۷۱۳

طرح انتقال و توزیع آب مورد نیاز خطوط تولید فولاد سازی و نورد پیوسته سبا با هزینه‌ای بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ایلنا: در راستای استقلال و جداسازی زیر ساخت‌های ناحیه فولاد سازی و نورد پیوسته سبا از ذوب آهن و برای اتصال تصفیه خانه آب سبا به سایت بهره برداری، پروژه انتقال و توزیع آب صنعتی و آشامیدنی با هزینه ی ۳۴ میلیارد ریال با موفقیت اجرا شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ مسئول اجرای طرح‌های امور مهندسی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: پروژه انتقال و توزیع آب با ۶۷۵۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری، ۱۹۵۰ متر لوله کشی کربن استیل با قطر ۵۰۰ میلیمتر و ۲۷۰۰ متر لوله کشی پلی اتیلن با قطر ۱۶۰ میلیمتر اجرا شد.

غلامحسین احمدپور ادامه داد: با اجرای این پروژه علاوه بر افزایش ظرفیت آبرسانی صنعتی به دلیل استفاده از لوله های کربن استیل با کیفیت بالا و عایق بیتوسیل، عمر مفید و طولانی تر این لوله ها نسبت به لوله های آزبست موجود و همچنین با پیش بینی های انجام شده در مراحل طراحی علاوه بر رفع کمبود های موجود، نیازهای توسعه واحدهای جدید را تامین خواهد کرد.

وی با اشاره به زمان اجرای پروژه گفت: زمان قرارداد ۶ ماه پیش بینی شده بود که با توجه به اضطراری بودن کار در کمتر از سه ماه به انجام رسید و این امر در حالی محقق شد که طراحی و تامین متریال پروژه نیز در این زمان پیش بینی شده بود ضمن اینکه کلیه لوله‌ها و والوهای آب آشامیدنی از تولیدکنندگان داخلی تهیه شده است و این در حالی است که از خط قدیم نیز به‌عنوان رزرو می‌توان استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز