خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد:

توقیف خودروی سواری با ۴ میلیون تومان خلافی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۷۸

یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که ۱۱۸ فقره تخلف حادثه ساز و بیش از ۴۱ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در کارنامه وی ثبت شده بود توسط ماموران پلیس راهور اصفهان توقیف و روانه پارکینگ شد.

ایلنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در خیابان چهارباغ عباسی، یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که مرتکب تخلف حادثه ساز شده بود را متوقف کردند و پس از استعلام در مورد سوابق آن متوجه شدند این خودرو دارای ۱۱۸ فقره تخلف حادثه ساز رانندگی و ۴۱ میلیون ۵۰۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «حسین غلامی» بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط این خودرو را سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی عنوان کرد و افزود: براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی که به ماموران پلیس اجازه می‌دهد تا خودروهای با بیش از یک میلیون خلافی پرداخت نشده را توقیف کند، خودروی مذکور بلافاصله توقیف و روانه پارکینگ شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه تنها در صورت تسویه کامل جریمه‌های پرداخت نشده خودروی توقیفی ترخیص خواهد شد تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو نیز جهت سیر مراحل قانونی و شرکت در کلاس‌های آموزشی به پلیس راهور استان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز