خبرگزاری کار ایران

به درخواست استاندار اصفهان انجام می شود:

رفع مشکلات آب، برق، تلفن و آسفالت معابر اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۶۳

طی ۲۰ روز آینده مشکلات زیر ساختاری اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی اصفهان مانند آب، برق، تلفن و آسفالت معابر با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط برطرف خواهد شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه بررسی مشکلات زیرساختاری اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی اصفهان با اشاره به برگزاری جلشه شواری مبارزه با مواد مخدر استان با حضور استاندار اصفهان گفت: استاندار اصفهان در این جلسه دغدغه خاصی نسبت به رفع مسائل و مشکلات زیرساختاری اردوگاه داشتند و خواهان رفع هر چه سریع‌تر آن با حضور مدیران اجرایی در این خصوص بصورت عملیاتی ظرف یک ماه آینده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ منصور شیشه فروش تصریح کرد: اردوگاه کاردرمانی اصفهان بدلیل استانی بودن آن نیارمند حضور همه جانبه مدیران استانی است و لازم است مدیریت امور شهری و روستایی استانداری، شرکت برق منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری، مخابرات، راه و شهر سازی، هلال احمرو فرمانداری مبارکه برای تامین آب شرب، روشنایی جاده فرعی، روکش آسفالت جاده، تامین اتوبوس جهت ایاب و ذهاب خانواده‌ها و نصب چندین دستگاه تلفن کارتی طی ۲۰ روز آینده اقدام کنند.

مدیر کل زندان‌های استان با اشاره به اینکه این اردوگاه در سال ۱۳۷۴ احداثگردیده اذعان داشت: براساس قانون نگهداری از محکومین مواد مخدر در اردوگاه وظیفه سازمان زندان‌ها بوده ولی نگهداری و اصلاح و تربیت آن‌ها به تنهایی توسط یک سازمان امکان پذیر نیست و نیازمند مدیریت جهادی همه دستگاه‌های مرتبط است.

امیری در پایان حفظ حریم اردوگاه، روکش آسفالت، تامین آب شرب، روشنایی مسیرجاده و تامین دستگاه تلفن کارتی را از جمله ضروریات برشمرد.

در پایان این جلسه نیز مقررگردید دستگاههای اجرایی مربوطه تا ۲۰ روز آینده نسبت به رفع مسائل و مشکلات این اردوگاه اقدام و نتایج آن را به مدیریت بحران استانداری جهت گزارش به استاندار اصفهان ارائه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز