خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد:

توجه کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه سلامت برای تغییر الگوی زندگی مردم ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۷۷

امیدواریم با تعامل و همفکری دستگاههای دولتی بتوان در بخش سلامت و پیاده کردن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری گامی موثر برداشت.

در نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان در خصوص چگونگی برخورداری هر چه بیشتر مددجویان بهزیستی از برنامه تحول نظام سلامت گفتگو و برنامه ریزی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در این نشست با اشاره به اینکه امروزه توجه همه دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه سلامت برای تغییر الگوی زندگی مردم، بشدت احساس می شود ادامه داد: امیدواریم با تعامل و همفکری دستگاههای دولتی بتوان در بخش سلامت و پیاده کردن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری گامی موثر برداشت.

صادقی بیان داشت: امیدواریم با طرح تحول نظام سلامت خلاهای موجود در نظام سلامت بویژه مشکلات بهداشت و سلامت اقشار آسیب پذیر جامعه که همان محرومین و نیازمندان هستند مرتفع شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ضمن قدر دانی از تلاشها و خدمات شایسته مسئولین و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان، از مسئولین حاضر خواست همچون گذشته با استفاده از ظرفیت ها و منابع بهداشتی، درمانی دانشگاه «خدمات تخصصی کلینیک های پزشکی، بیمارستانهای خیریه ای و…»، در جهت ارائه خدمات مراقبتی بهداشت و سلامت مددجویان بمنظور ارتقای سطح کیفی زندگی این عزیزان و پیشبرد اهداف بهزیستی این ارگان مردم نهاد را یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز