خبرگزاری کار ایران

در جلسه تشکیل کمیته درآمد شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی اصفهان عنوان شد:

ادای وظیفه در قبال مسائل اجتماعی جامعه نوعی مسئولیت اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۸۴

استان اصفهان، استانی پیشتاز و نمونه در راه خدمت رسانی به جامعه است و تشکیل کمیته درآمد شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی برای اولین بار در کشور، از مصادیق و نمونه های بارز برتری استان اصفهان در کشور است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان، در نشست کمیته درآمد شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه سازمان بهزیستی متولی امورحساس و ظریف اجتماعی است گفت: امروز توفیقی حاصل شده که ما بتوانیم در این کار خیر با سازمان بهزیستی همکاری نماییم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، جمشیدی؛ با اشاره به گستردگی جامعه هدف بهزیستی و نیازهای این عزیزان، و ناکافی بودن بودجه و اعتبارات مربوطه به این دستگاه، بر ضرورت همکاری و استفاده از منابع و پتانسیل های موجود در سایر دستگاهای دولتی در سطح استان تاکید نمود.

درادامه سرپرست بهزیستی استان اصفهان، گفت: یکی از وظایف اصلی سازمان بهزیستی، ایجاد شرایط مناسب برای زندگی سالم و داشتن جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی می باشد.

صادقی، در ادامه با اشاره ای به موضوعاتی همچون فقر، رفاه و حقوق اجتماعی انسانها، خط بقا، شرایط اجتماعی و… اظهارداشت: ادای وظیفه در قبال مسائل اجتماعی جامعه نوعی مسئولیت اجتماعی است و از همه دستگاههای حاضر در جلسه می خواهیم جهت آشنایی هرچه بیشتر با جامعه هدف سازمان بهزیستی از مراکز و واحد های این اداره کل دیدن نمایند و از نزدیک با چگونگی ارائه خدمات در مجموعه بهزیستی آشنا شوند.

وی اظهار داشت: با تشکیل جلسه مذکور و ایجاد فضای همدلی و همفکری بین دستگاههای دولتی، سازمان بهزیستی بتواند در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش موثر واقع شود.

صادقی، استان اصفهان را، استانی پیشتاز و نمونه در راه خدمت رسانی به جامعه برشمرد و گفت: تشکیل این کمیته، برای اولین بار در کشور، از مصادیق و نمونه های بارز برتری استان اصفهان در کشور می باشد.

در پایان نمایندگان حاضر در جلسه ضمن تبریک انتصاب، دکتر صادقی بعنوان سرپرست بهزیستی استان اصفهان و تایید بیانات وی، آمادگی خود را جهت همکاری و همراهی هر چه بیشتر با سازمان بهزیستی اعلام نمودند.

گفتنی است هدف از برپایی جلسه مذکور، تشکیل کمیته درآمد، بمنظور جلب و جذب مشارکت و استفاده از منابع و پتانسیل های موجود در سایر دستگاهای دولتی جهت تسهیل در روند ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی عنوان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز