خبرگزاری کار ایران

شهردار فلاورجان:

رونق ورزش میان جوانان از انحرافات و اعتیاد آنان جلوگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۵۰

حمایت مسئولین شهرستان فلاورجان از توسعه ظرفیت‌های ورزش جوانان این شهرستان و گسترش ورزش قهرمانی و همگانی، می‌توانند باعثپیشرفت جوانان این شهرستان در زمینه‌های ورزشی شود.

شهردار فلاورجان در دیدار با رؤسای هیأت های فوتبال شهرستان های استان اصفهان، مدیرسازمان ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان، با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری فلاورجان، فرهنگی و سلامت محور است، گفت: شهرداری فلاورجان با گسترش فضاهای سبز و پارک ها در نقاط مختلف به خصوص در محلات شهر فلاورجان که وسعت آن بیش از ۹۰ هزار متر مربع که شامل پارک و بوستان های شهر می باشد، سرانه ای بالغ بر ۵/۲ متر مربع را برای هر نفر تشکیل می دهد.

به گزارش ایلنا و بنا بر اعلام شهرداری فلاورجان؛ امیر احمد زندآور با بیان مطلوب بودن این میزان سرانه فضای سبز، که از میانگین سرانه استان اصفهان نیز بیشتر است اظهار داشت: با طرح توسعه فضای سبز و احداث۳ پارک محلی و تجهیز آن با وسایل ورزشی عمومی، امیدواریم بتوانیم در گسترش فرهنگ ورزش و سلامت شهروندان مؤثر باشیم.

وی افزود: همچنین برای رفاه حال شهروندان اقدام به نصب وسایل، ست های ورزشی برای توسعه ورزش همگانی نموده است که باعثرواج فرهنگ ورزش در شهر می باشد.

شهردار فلاورجان با تأکید بر اهمیت ورزش در رشد و تعالی جوانان و اینکه رونق ورزش میان جوانان مانع از شکل گیری انحرافات و اعتیاد در نسل جوان جامعه می گردد خاطر نشان کرد: جوانان این شهرستان ظرفیت های ورزش بسیار مناسبی برای گسترش ورزش قهرمانی و همگانی را دارا هستند که با حمایت مسئولین شهرستان فلاورجان می توانند بیش از پیش باعثایجاد شور و اشتیاق جوانان به رشد ورزش گردد.

مدیر روابط عمومی شهرداری فلاورجان با اشاره به تکمیل احداثزمین فوتبال ساحلی فلاورجان گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده با اداره ورزش و جوانان فلاورجان و شورای اسلامی شهر جلسات متعددی پیرامون تکمیل زمین فوتبال ساحلی شهر فلاورجان تشکیل شد و اعتبارات لازم در این خصوص تخصیص یافت.

ایمان شجاعی به عملیات خط انتقال آب زاینده رود توسط سازمان آب منطقه ای اشاره کرد و افزود: در حال حاضر عملیات لوله گذاری خط انتقال آب توسط سازمان آب منطقه ای اصفهان، در حال اجراست و این شهرداری آمادگی کامل جهت اتمام پروژه پس از اتمام عملیات سازمان آب منطقه ای اصفهان را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز