خبرگزاری کار ایران

شهردار گلپایگان خبر داد:

تشکیل انجمن خیرین شهرساز و مسکن ساز در شهرداری گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۴۱

گلپایگان با داشتن علما و مشاهیر به نام؛ آثار تاریخی، صنایع دستی می‌تواند در مقوله گردشگری و معرفی گلپایگان به عنوان یک شهر با جاذبه‌های گردشگری عمل کند.

شهردار گلپایگان با اشاره به تشکیل انجمن خیرین شهرساز و مسکن ساز در شهرداری این شهر گفت: شهرداری گلپایگان به عنوان شهرداری مرکزی شهرستان وظایف خاصی را بر عهده دارد که مستلزم وفاق، همدلی و حمایت‌های شوراهای اسلامی شهر و شهرستان است که با مدیریت بیشتر در راستای رشد و بالندگی شهرستان می‌تواند قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمود بخشی در حاشیه دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان که به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از شهرداری گلپایگان بازدید کردند، ضمن تقدیر از این اقدام اعضای شورای اسلامی شهرستان، اظهار داشت: انتظار و نیاز مردم به نوعی تحقق بخشیده تا این اندازه که خط توقعات مردم بالا رفته است و این نشان می‌دهد که شهرداری در عملکرد خود موفق بوده است.

شهردار گلپایگان گفت: حمایت‌های مسئولین، خصوصاً شوراهای اسلامی تأثیرگذار هستند چرا که در ابعاد حمایتی با شهرداری‌ها و در تعامل نظارتی و مواردی که قانون مشخص کرده، شهرداری را در پیشبرد اهداف خود در خدمات رسانی مطلوب به مردم موفق‌تر نگه می‌دارد.

بخشی با بیان اینکه گلپایگان پتانسیل‌های دارای ظرفیت قوی در زمینه گردشگری دارد که شهرهای دیگر استان فاقد آن هستند، افزود: عدم مشکلات منابع آبی و فضای سبز یک پتانسیل مثبت برای گلپایگان محسوب می‌شود.

وی اظهارداشت: گلپایگان با داشتن علما و مشاهیر به نام، شهدای گرانقدر، آثار تاریخی، صنایع دستی می‌تواند در مقوله گردشگری و معرفی گلپایگان به عنوان یک شهر با جاذبه‌های گردشگری عمل کند.

شهردارگلپایگان آشنایی مردم با حقوق شهروندی را اهداف شهرداری برای زدودن مشکلات و مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: در این مقوله شهرداری در حوزه شهری هر روز برنامه مدون و جدیدی را درحال برنامه ریزی است..

شهردارگلپایگان گفت: در راستای ترویج مشارکت در شهرسازی و مدیریت شهری با توجه به پروژه‌های نیمه تمام که مبلغ ۲۵میلیون تومان اعتبار نیاز داریم، با جلب مشارکت خیرین در همراهی آنان ونظر مردم پروژه‌ها را اولویت بندی کرده تا شهر را به رشد وبالندگی که نظز همه دلسوزان است برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز