خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد:

توسعه سازمان آتش‌نشانی اصفهان بر پایه تغییر، تحول و پیشرفت است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۷۹

سازمان آتش نشانی در مرحله‌ای قرار گرفته است که به دلیل پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه‌های مختلف عملیاتی و آموزش و پیشگیری نیازمند گذر از مرحله‌ای به مرحله دیگر است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تاکید بر توسعه سازمانی اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی در مرحله‌ای قرار گرفته است که به دلیل پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه‌های مختلف عملیاتی و آموزش و پیشگیری نیازمند گذر از مرحله ای به مرحله دیگر است.
به گزارش ایلنا از اصفهان، بهزاد بزرگزاد گفت: این توسعه دارای ۳ واژه کلیدی یعنی تحول، تغییر و پیشرفت است که می‌خواهیم بر مبنای این سه رخداد، سازمان را قدم به قدم به جلو برده و به توسعه ی سازمانی برسانیم و در این راه باید همه دست در دست هم قرار دهیم.
وی گفت: " تحول " به معنای فرآیند تغییر در یک دوره ی طولانی مدت، " تغییر " به معنای یک فرآیند قابل اندازه گیری در کوتاه مدت و " پیشرفت " به معنای روندی پویا و حرکت و تغییری به جلو در گذر زمان است.
وی تاکید کرد: تا زمانی که در پی شناخت ضعف هایمان نباشیم و آنها را اصلاح نکنیم نمی توانیم قدم های بزرگی در راستای بهینه سازی هرچه بیشتر منابع مادی و انسانی برداریم و در نتیجه در مسیر توسعه، حرکتی کُند خواهیم داشت.
وی با اشاره به نقش آموزش به عنوان مکمل دو حوزه ی عملیات و آموزش و پیشگیری افزود: فعالیت های کارشناسان آموزش، منجر به بالا رفتن فرهنگ ایمنی در میان شهروندان به عنوان آموزش های برون سازمانی و همچنین علمی تر شدن و گستردتر شدن آموزش های درون سازمانی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به طرح موضوع " محافظت از ساختمان در برابر حریق " بیان داشت: حوزه عملیات و حوزه پیشگیری تحت تاثیر مستقیم از یکدیگر هستند و امروزه دستورالعمل هایی که کارشناسان پیشگیری در ساختمان ها اعمال می کنند باعثشده تا حریق و حوادثدر ساختمان ها کاهش یابد و به همین دلیل آنها باید بدانند که وظیفه خطیری بر دوش دارند.
وی همچنین گفت: برای دستیابی به ایمنی از حریق از سه راه می توان اقدام کرد که این راه ها شامل شناخت علل به وجود آمدن حریق و کوشش برای جلوگیری از بروز آن، شناسایی دلایل رشد و گسترش حریق و کوشش برای مصون و محفوظ ماندن در مقابل آن و یادگیری اداره کردن حریق و کوشش برای کنترل و خاموش کردن آتش سوزی است.
وی افزود: اهداف اساسی محافظت در برابر حریق شامل تأمین سلامت ساکنان ساختمان، تامین سلامت ماموران آتش نشانی و به حداقل رسانیدن خسارات مالی که از طریق پیشگیری از بروز حریق کنترل و توسط پیش بینی های لازم، شرایط مواجه شدن با حریق ارزیابی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز