خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دیدار با مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان:

تحقق دولت الکترونیک بسیاری از معضلات و مشکلات را حل خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۳۸

رسول زرگرپور همزمان با هفته تأمین اجتماعی با مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان دیدار کرد و به بررسی مسائل این بخش پرداخت.

استاندار اصفهان در دیدار با مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بر تلاش جهت ارائه کامل خدمات بیمه و درمان به صورت الکترونیکی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان همزمان با هفته تأمین اجتماعی با مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان دیدار نمود و به بررسی مسائل این بخش پرداخت.

استاندار اصفهان هفته تأمین اجتماعی را فرصتی مناسب برای توجه بیشتر به سازمان تأمین اجتماعی و اطلاع مردم و مسئولان از فعالیت‌های این سازمان دانست.

وی افزود: به همین مناسبت سازمان تأمین اجتماعی فرصت پیدا می‌کند ضمن مرور بر عملکرد خود نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسد.

زرگرپور شناسایی فرصت‌ها و نقاط ضعف و قوت را در راستای تدوین برنامه‌های آینده و استفاده حداکثری از منابع و امکانات بسیار مهم عنوان کرد.

وی عنوان کرد: تحقق دولت الکترونیک بسیاری از معضلات و مشکلات را حل خواهد کرد و افزود: باید تلاش شود که خدمات بیمه و درمان به صورت کاملاً الکترونیکی ارائه شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان ۶۳ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند، تصریح کرد: از اینرو خدمات این بخش حائز اهمیت است.

زرگرپور با اشاره به مشکلاتی که در مدیریت قبلی تأمین اجتماعی کشور و با ادغام این مجموعه با وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی بوجود آمد و موجب تنزل جایگاه و چتر اجتماعی این سازمان شد، تأکید کرد: تحول در این مجموعه به لحاظ خدمات بزرگی که به بخش قابل توجهی از جامعه ارائه می‌گردد نیازمند مدیریت جهادی است.

وی در پایان طرح مباحثمربوط به بیمه و مالیات در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را برای فعالان بخش اقتصادی و صنعتی ثمربخش و امیدآفرین ارزیابی کرد.

نوزدهم تا بیست و پنجم تیرماه هر سال به نام هفته تأمین اجتماعی نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز