خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان:

تعامل گروه انتخاب و شهرداری اصفهان می‌تواند بسیار سازنده باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۹۲

مسئولان گروه صنعتی انتخاب به مقوله سرمایه‌های انسانی و فرهنگ اهمیت زیادی می‌دهند و دغدغه های کارکنان را دغدغه اصلی خود می‌دانند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: سازمان فرهنگی و تفریحی و گروه صنعتی انتخاب به عنوان دو مجموعه موفق می‌توانند تعاملات گسترده و سازنده‌ای در تمامی زمینه‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهدی بقایی در بازدید از کارخانجات تولیدی گروه صنعتی انتخاب اظهارداشت: وجود گروه صنعتی انتخاب در استان اصفهان مایه افتخار است، زیرا این مجموعه در عرصه تولید صنعتی و هم در مباحثفرهنگی به صورت گسترده و مطلوبی فعالیت داشته و پیشتاز است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان پیرامون خطوط تولیدی لوازم خانگی این گروه صنعتی نیز گفت: خطوط ساخت در این مجتمع تولیدی، از تکنولوژی خوب و قابل قبولی بهره می‌برد و خوشبختانه این گروه در زمینه ساخت لوازم خانگی با کیفیت بالا دستاوردهای زیادی داشته است.

وی با ابراز رضایت از وضعیت فرهنگ کار و سرمایه‌های انسانی در گروه انتخاب، ادامه داد: مسئولان گروه صنعتی انتخاب به مقوله سرمایه‌های انسانی و فرهنگ اهمیت زیادی می‌دهند و دغدغه‌های کارکنان را دغدغه اصلی خود می‌دانند.

بقایی توجه شهرداری به همه شهروندان را رکن اصلی این سازمان دانست و تصریح کرد: رابطه شهرداری اصفهان با شهروندان بر اساس احترام و تکریم است و همین شرایط نیز در رابطه گروه صنعتی انتخاب با کارکنانش وجود دارد، این دو مجموعه موفق می‌توانند تعاملات گسترده و سازنده‌ای در تمامی زمینه‌ها به ویژه در مقوله‌های فرهنگی داشته باشند که برای هر دو نیز مفید واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز