خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی اصفهان:

نگاه برخوردار به اصفهان خوشایند نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۲۷

اصفهان با اینکه قطب صنعت کشور به شمار می رود، اما این مساله نتوانسته از نرخ بیکاری در این استان بکاهد. این استان هر روز با مشکلات بیشتری به سبب بیکاری که هر روز در حال افزایش است دست و پنجه نرم می‌کند.

به اعتقاد رضا برادران اصفهانی، عضو اتاق بازرگانی اصفهان، تنها راهکار برون رفت از این مشکل دادن تسهیلات و کاهش نرخ سود بانکی برای تولید کنندگان در اصفهان است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، به نظر او طبق گزارش های رسمی وضعیت اشتغال اصفهان خوب نیست و آمارها نشان می دهد که نرخ بیکاری در اصفهان از میانگین کشوری بالاتر است، این مساله برای اصفهان که قطب صنعت کشور به شمار می رود چندان خوشایند نیست.

به گفته برادران اصفهانی متاسفانه میانگین نرخ بیکاری اصفهان اکنون ۱۲ درصد است و به همین سبب دولت باید با برنامه ریزی درست پازل دقیقی را بچیند تا این مشکل که پیامدهای بسیاری از جمله بزهکاری و حاشیه نشینی و… خواهد داشت مبارزه کند. با توجه به اینکه اصفهان استانی برخوردار به شمار می رود و ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد.

برادران راهکار برون رفت از این مشکل را رفتن به سمت صنایعی می داند که کمتر نیاز به آب دارند. دراین زمینه دولت جدید تدابیر خوبی را برای کاهش نرخ بیکاری در نظر گرفته است و امیدواریم با همت مسئولان بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

به گفته این فعال اقتصادی، اصفهان همواره در چشم مسئولان به عنوان استانی برخوردار مطرح بوده است و ازاین لحاظ بودجه‌های دولتی کمتر شامل حالش می شده و این در حالی است که به گفته تولید کنندگان بیشترین مالیات را می پردازد و مسئولان دولتی باید به این نکته توجه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز