خبرگزاری کار ایران

‏معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

۵۰ اکیپ امدادی و مردمی در حال جستجو برای دو فرد مفقود شده در مرنجاب هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۹۷

با وجود تلاش‌های شبانه روزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تلاش برای نجات دو فرد مفقود شده همچنان ادامه دارد‏.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در۱۲ شهریورماه ساعت ۱۹، چهار نفر با یک دستگاه سواری پرادو در کویر مرنجاب دچار حادثه می‌شوند و در۱۴ شهریورماه ساعت ۲ بامداد به جهت درخواست کمک به دو تیم دو نفره تقسیم شده و در مسیر مختلف شروع به حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، داریوش کریمی افزود: در۱۶شهریورماه ساعت ۱۴ دو نفر از این افراد پیدا شده و اعلام مفقودی دو نفر دیگر در ساعت ۱۵‌‌ همان روز به جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل اعلام می‌شود که در پی این خبر نیروهای امدادی در قالب ۴ تیم به استعداد ۱۲ نجاتگر و ۴ خودروی کمک‌دار بلافاصله در محل حضور پیدا کرده و جست‌و‌جو را شروع می‌کنند.

وی تصریح کرد: پس از جست‌و‌جوی زیاد، عملیات به علت تاریکی شب بدون نتیجه می‌ماند که روز دوشنبه، ۱۷شهریورماه، با درخواست حضور بالگرد از سوی نیروهای عملیاتی، بالگرد در صحنه حضور پیدا می‌کند و جستجو از زمین و هوا ادامه پیدا می‌کند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: هم اکنون نیز مدیرکل مدیریت بحران استان و جمعی از مدیران هلال احمر استان در صحنه حادثه حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز