خبرگزاری کار ایران

همزمان با اولین جشنواره فرهنگی دانشگاه:

فعالان فرهنگی برتردانشگاه صنعتی اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۷۵۰

همزمان با نخستین جشنواره فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان، فعالان فرهنگی این دانشگاه در ۱۰ بخش مختلف معرفی و از آنان تجلیل به‌عمل آمد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها را اساتید فرهیخته و دانشجویان طالب علم می‌سازند، گفت: فعالین فرهنگی بیش از دیگران در ساختن این فضای مطلوب دانشگاهی نقش دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، مهدی برنجکوب با اشاره به اینکه طراحان، مجریان، ناظرین و مسئولین برنامه‌های فرهنگی همواره باید در برنامه ریزی‌های خود برخورد متناسب با شرایط داشته باشند، افزود: در این جشنواره بر‌ترین فعالین فرهنگی در سطح دانشجویی معرفی می‌شوند و در جشنواره‌های آینده نیز از دیگر فعالان فرهنگی دانشگاه در سطوح مختلف قدردانی خواهد شد.

در این مراسم فعالین فرهنگی بر‌تر دانشگاه معرفی و از آنان با اهدای لوح یادبود و هدایای نقدی و غیرنقدی تقدیر بعمل آمد.

فعالین فرهنگی خوابگاه‌ها، کانون‌های فرهنگی هنری بر‌تر، نشریات بر‌تر، همیاران بر‌تر در طرح «هدا»، تشکّل بر‌تر، انجمن علمی بر‌تر، کانون‌های بر‌تر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، فعالین فرهنگی ممتاز تحصیلی، افق‌های ویژه و افتخارآفرینان خارج از دانشگاه، ۱۰ بخشی بودند که برترین‌های آن‌ها معرفی شدند.

نخستین جشنواره فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز