خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا در جریان رسیدگی به پرونده اسیدپاشی:

با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۵۴

از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای برخورد قاطع با مسببین حادثه اسیدپاشی استفاده می‌شود و پلیس با عزم جدی و حساسیت ویژه‌ای این پرونده را تا دست یابی به نتیجه نهایی دنبال خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی که با دستور ویژه سردار احمدی مقدم به منظور پیگیری و حل هرچه سریع‌تر پرونده اسیدپاشی به اصفهان سفر کرده است، گفت: پلیس با عزم جدی و حساسیت ویژه‌ای این پرونده را تا دست یابی به نتیجه نهایی دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار سرتیپ حسین اشتری، در جلسه‌ای که با حضور کارآگاهان مسوول پرونده برگزار شد، ضمن ابلاغ تدابیر ویژه دراین باره، آخرین اقدامات انجام شده در خصوص شناسایی و دستگیری عامل یا عاملین این حوادثرا بررسی کرد.

وی با اشاره به دستور ویژه فرمانده ناجا برای پیگیری و شناسایی سریع عامل یا عاملین این حادثه، گفت: در این زمینه از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برخورد قاطع با مسببین این حوادثاستفاده می‌شود و پلیس با عزم جدی و حساسیت ویژه این پرونده را دنبال می‌کند.

سردار اشتری با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است، از همکاری اقشار مختلف مردم به خصوص شهروندان اصفهانی با پلیس در روند بررسی این پرونده قدردانی کرد.

جانشین فرمانده ناجا افزود: هوشمندی مردم در پیگیری اخبار و گزارش‌های این پرونده از طریق منابع رسمی کشور همچون رسانه ملی و پایگاه خبری پلیس، موجب خنثی شدن ترفندهای رسانه‌ای دشمن دراین زمینه شده است.

وی با بیان اینکه شایعه ساز‌ها به دنبال نا‌امن کردن جامعه و از بین بردن اعتماد مردم نسبت به خادمان خود در نیروی انتظامی هستند، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را مختل کرده و باعثالتهاب در جامعه شوند برخورد قانونی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز