خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان اصفهان:

واحد های تولید کننده لوله های پلی اتیلن وسیم در اصفهان پلمپ شدند

کد خبر : ۲۲۰۸۰۱

در این زمینه یک واحد تولید کننده سیم که اقدام به جعل نشان استاندارد و جعل نام تجاری بر روی محصولات خود کرده بود در منطقه ارغوانیه اصفهان پلمپ شد.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان بااشاره به اینکه در آذر ماه امسال تعدادی واحد های تولیدی که اقدام به جعل نشان استاندارد کرده بودند دراصفهان پلمپ گردید اظهار داشت: در این زمینه یک واحد تولید کننده سیم که اقدام به جعل نشان استاندارد و جعل نام تجاری بر روی محصولات خود کرده بود در منطقه ارغوانیه اصفهان پلمپ شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غلامحسین شفیعی تصریح کرد: در این واحد تولیدی نزدیک به ۲۵۰ حلقه سیم و۷۰ حلقه بند سیم تخت غیر استاندارد توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه مقداری دو شاخه، سیم رابط برق، سه راهی و چهار راهی غیر استاندارد نیز از یک مرکز عرضه محصولات برقی جمع آوری شدادامه داد: سیم های غیر استاندارد این مرکز شامل۲۰ مدل سیم بود که خوشبختانه توسط کارشناسان این مرکزشناسایی و ضبط گردید.

وی با اظهار اینکه درآذر ماه امسال همچنین یک واحد تولید کننده لوله های پلی اتیلن نیز که اقدام به تولید لوله به وسیله ضایعات کرده بود پلمپ گردید افزود: این واحد تولیدی نیز که در ارغوانیه مستقر بود به دلیل استفاده از مواد غیراستاندارد و ضایعات، پلمپ و لوله های تولید شده که به تعداد ۱۷۰ رول نیز توقیف گردید و پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز