خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشورصورت گرفت:

آغاز به‌کار مشاور استاندار در امور معلولین در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۱۷

با آغاز به‌کار مشاور استاندار در امور معلولین، این افراد می‌توانند مشکلات خود را به مشاور استاندار در امور معلولین در محل استانداری منتقل کنند.

رسول زرگرپور در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر معلولان که به مناسبت روز جهانی معلولین برگزار شد، گفت: برای اولین بار در کشور انتصاب مشاور استاندار در امور معلولین در استان اصفهان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی با اشاره به کسب رتبه های برتر توسط معلولین در کنکور سراسری و سایر مسابقات، از همه مدرسین و خانواده های آن ها تقدیر و تشکر کرد.

استاندار اصفهان افزود: اعتقاد دارم که خداوند نعمت‌هایی را پیش خانواده های معلولان گذاشته و زحماتی که در جهت رشد و پیشرفت این افراد مصروف می شود، ستودنی است.

زرگرپور افزود: این تلاش ها بسیار ارزشمند است و توشه ای برای آخرت خانواده ها و مربیان سخت کوش خواهد بود.

وی با بیان اینکه معلولان گنجینه هایی از جانب خدا هستند که در اختیار خانواده ها قرار گرفته است، اظهار داشت: معلولیت به هیچ عنوان مانعی برای رشد و شکوفایی افراد نیست و قرار گرفتن در رتبه ی ۹۴ کنکور سراسری نمونه ی بارزی بر این ادعاست.

استاندار اصفهان اظهار امیدواری کرد که معلولان با تلاش ها و کوشش های خود بتوانند مسئولیت آینده ی کشور را بر عهده بگیرید.

رسول زرگرپور در پایان خاطر نشان کرد: از این پس معلولین می توانند مشکلات خود را به مشاور استاندار در امور معلولین در محل استانداری منتقل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز