خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان:

هشت مرکز تحقیقاتی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اصفهان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۳۰

با توجه به اینکه محور توسعه ی استان ایجاد، استقرار و تقویت کریدور علمی و فناوری استان است، همه این مراکز در راستای این هدف افتتاح شده اند.

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، در مراسم افتتاح متمرکز ۸ مرکز تحقیقاتی و پژوهشی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اصفهان(خوراسگان) که با ارتباط مستقیم با میرزاده، رییس دانشگاه آزاد کشور، برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و دعوت مردم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ایجاد کریدورهای علمی و فناوری، یکی از محورهای توسعه استان است که در سفر رئیس جمهور نیز مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، زرگرپور با بیان اینکه در شورای عالی عتف که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ایجاد کریدور علمی و فناوری اصفهان به تصویب رسید، اظهار داشت: ایجاد این کریدور می‌تواند یک جهش وسیعی را هم در بعد علمی، تکنولوژی و فناوری و هم در بعد اقتصادی و اشتغالزایی در استان ایجاد کند.

استاندار اصفهان افزود: در طرح ارائه شده برای ایجاد این کریدور، تشکیل یک سری کانون‌های علمی و پژوهشی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر ارشد استان در ادامه تصریح کرد: ‌ یکی از کانون های اصلی در این طرح، دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان است و هرچه این کانون ها از بعد پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری ها قوی تر عمل کنند این کریدور می تواند یک جایگاه مناسب تری را در کشور داشته باشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح ۸ مرکز پژوهشی در حوزه ی علوم پزشکی گفت: امیدواریم این مراکز بتواند خدمات و برکات زیادی را چه در رابطه با استان و چه منطقه و کشور داشته باشد.

استاندار اصفهان افزود: با توجه به اینکه محور توسعه استان ایجاد، استقرار و تقویت کریدور علمی و فناوری استان است، همه این مراکز در راستای این هدف افتتاح شده اند.

رسول زرگرپور در پایان از همه ی مسئولان دانشگاه آزاد اصفهان که با همت خود شرایط را برای افتتاح این مراکز فراهم کردند، قدردانی کرد.

افتتاح مرکز تحقیقات بیوفوتونیک و لیزر در دندانپزشکی، مرکز تحقیقات بیومواد و تولید مواد دندانپزشکی، مرکز تحقیقات ارتقا سلامت سالمندی، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و طب سنتی، مرکز تحقیقات سم شناسی و آنالیتیکال، مرکز تحقیقات دندانپزشکی قانونی، مرکز تحقیقات سلول های بنیادی دندان و فک، مرکز رشد گیاهان دارویی و توسعه شرکت های دانش بنیان گیاهان دارویی از جمله مراکزی بود که اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان افتتاح شد.




نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز