خبرگزاری کار ایران

رئیس امور اداری اداره کل استاندارد استان اصفهان:

نهادهای متولی آب، الگوسازی مصرف آب را از خودآغازکنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۷۹

طی سال‌های اخیر، اقدامات مناسبی در راستای کاهش مصرف آب و استفاده بهینه از منابع آب در اداره کل استاندارد اصفهان صورت گرفته است.

درنشست هم اندیشی اجرای سند جامع راهبردی مدیریت تأمین، توزیع و مصرف آب شرب استان اصفهان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزارشد، هریک ازدستگاه‌ها به بیان راهکارهایی که در زمینه مدیریت بهینه مصرف آب در ادارات می‌توان انجام داد به ارائه نظرات خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رئیس امور اداری اداره کل استاندارد استان اصفهان درنشست هم اندیشی اجرای سند جامع راهبردی مدیریت تأمین، توزیع و مصرف آب شرب استان اصفهان که ۲۶ بهمن ماه درشرکت آبفا اصفهان برگزار شد؛ با اشاره به اینکه در اداره کل استاندارد نیز، طی سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در راستای کاهش مصرف آب و استفاده بهینه از منابع آب صورت گرفته است، گفت: نصب شیرهای اهرمی، آبیاری قطره‌ای، استفاده ازآب چاه؛ نصب۴ مخزن آب استراتژیک دراین اداره از اهم فعالیت‌های کاهش مصرف آب بوده است.

حجت ا… ایوبی‌زاده، با اشاره به اینکه اداره استاندارد برای آبیاری فضای سبز از روش‌های نوین آبیاری بهره‌مند شده است، افزود: استفاده از ابزار و تجهیزات کاهنده مصرف آب از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل است.

ایوبی‌زاده گفت: سال هاست در مورد مصرف بهینه صحبت می‌شود اما باید این فرهنگ از ادارات تا مردم شهر نهادینه شود که باید برای بهتر زندگی کردن از درست مصرف کرد، پس باید اولین قدم‌ها را برای روشن سازی افکار عمومی اداره آبفای استان بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز