خبرگزاری کار ایران

پیام شهردار اصفهان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب:

دهه‌فجر یادآوری حماسه‌ای بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۸۶۰

شهردار اصفهان طی پیامی به مناسبت 22 بهمن، سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از مردم شهیدپرور اصفهان دعوت کرد تا همچون سنوات گذشته، استوار و باشکوه در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان متن پیام شهردار اصفهان به مناسبت 22 بهمن بدین شرح است:

گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر فرصتی فرخنده برای تجدید پیمان با بزرگ‌مرد انقلاب اسلامی و آرمان‌های گرانقدر شهدای انقلاب است، پیروزی انقلاب در واقع دریچه‌ای روشن برای تحقق اهداف و آرمان‌های ملت غیور، شجاع و انقلابی ایران و به واقعیت پیوستن آرزوی تمامی آزاد‌اندیشان جهان بود.

دهه فجر طلوع دوباره آفتاب انقلاب و فرصتی خوب برای به یادآوری بالندگی، فرخندگی و تابندگی میهن اسلامی ایران است، دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور جان‌فشانی‌های ملت قهرمان ایران و رهبری داهیانه امام امت است.

به واقع برای ما دهه فجر، میلاد نوین امتی است که در تاریخ بشری، یکی از شورانگیزترین و عمیق‌ترین تحولات حماسه انسانی جهان را رقم زدند تا کاری کرده باشند که تمام ملت‌ها تا پایان حیات بشری، آفرین بر ایمان، غیرت و جوانمردی مرم ایران بگویند.

انقلاب اسلامی ایران، نتیجه خون شهدا و ثمره پایمردی‌های جوانانی همچون خرازی، همت و باقری است؛ آری این انقلاب برای به ثمر نشستن و پرواز بر آسمان بی‌کران عدالت‌خواهی جوانان گلگون‌کفنی مثل شهبازی، متوسلیان و عزیزاللهی را تقدیم کرده است.

وقتی همه این جوانمردی‌ها و از خود‌گذشتگی‌ها را مشاهده می‌کنم بر خود واجب می‌بینم که به سهم خود برابر این بزرگ‌مردی‌ها سر تعظیم فرود آورم و این حماسه تاریخی را به همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی و به آحاد مردم سرزمین 23 هزار شهید گلگون‌کفن تبریک بگویم؛ به واقع در شرایط فعلی گرامی‌داشت این دهه مبارک، یاد روزهایی را زنده می‌کند که شکوفه‌های به خون آغشته ایران اسلامی در سنگ‌فرش‌های سرزمینی به وسعت و بزرگی ایران پرپر شدند تا امروز پس از 37 سال مردم این سرزمین بتوانند در امنیت کامل طنین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر داده و آزادی‌خواهی خود را به کشورهای دیگر صادر کنند و به جوشش روحیه مقاومت و خداجویی در جهان کمک کنند.

دهه فجر در ادبیات ایران انقلابی، واژه‌ای فراتر از مقاومت، صبر و پایمردی است چرا که در شکل‌گیری تک‌تک قسمت‌های آن حرفی از جان یک جوان و از خودگذشتگی یک مادر و همسر شهید است. پس دهه فجر برای این کشور یادی دوباره است برای یادآوری حماسه و بزرگی. آری در این دهه همدلی و اطاعت از ولایت در ‌دشت بزرگ مقاومت و حماسه پهن می‌شود و شیرزنان و دلاورمردان بزرگ این کهن سرزمین، جلوه‌های ناب تبعیت از فرامین الهی را متجلی می‌سازند و به همه ثابت می‌کنند 22 بهمن 1357 هر سال در همین سالروز باشکوه‌تر از قبل تکرار می‌شود.

امروز ایران اسلامی در سی و هفتمین بهار آزادی در حالی طنین "لبیک یاحسین" سر می‌دهد که جوانان حسینی‌اش در کیلومترها آن طرف‌تر برابر جریانی ایستاده که نه دین می‌شناسد و نه انسانیت و فقط از این دنیا جنایت و پلیدی را فهمیده است؛ آری این خود تحقق همان شعار بزرگ‌مرد انقلابی ایران، خمینی کبیر است که باید آنچه در 22 بهمن 57 در ایران شکل گرفت به سایر ملل آزادی‌خواه هم برسد و آنها را نیز از پنجه‌های استکبار خون‌خواه نجات دهد.

راست‌قامتان جوان انقلاب امروز با اهتزاز پرچم پرافتخار میهن عزیزمان، عزتمندانه و دلاورانه برابر خون‌خواران و جنایتکاران جهان ایستاده‌اند تا به همه ثابت کنند، عضوی از لشگر بزرگ علی ولی‌الله هستند و قصد رساندن پرچم پر افتخار ایران اسلامی به دستان دوازدهمین نور خدا و منجی عالم بشریت را دارند.

در پایان ضمن تبریک مجدد سالروز این حماسه بزرگ به مردم غیور اصفهان، شهر زیبای خدا که جانانه در این سال‌ها برابر ظلم و استکبار و خودخواهی در همه ادوار مختلف انقلاب پای «لبیک یا حسین(ع)» خود مانده‌اند و با انقلاب و آرمان‌های عدالت‌خواهانه بزرگ‌مرد تاریخ ایران بیعت کرده‌اند، دعوت می‌کنم همانند گذشته بار دیگر به میدان آمده و سالروز حماسه بزرگ انقلاب اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن 94 هم گرامی بدارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز