خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان منطقه آزاد کیش:

برای جهانی شدن کیش، برنامه ریزی کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۶۷۴

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ازایجاد تحولات جدید دربدنه سازمان با هدف افزایش شتاب توسعه درجزیره کیش خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ درنخستین نشست شورای معاونین سازمان منطقه آزاد کیش در سال 94 که با حضور رییس سازمان منطه آزاد کیش برگزارشد، علی اصغر مونسان  گفت: روند انجام اقدامات زیرساختی٫ سرعت حرکت جزیره کیش درمسیر توسعه را افزایش داده واین درحالی است که این توسعه برمحور اقتصاد پایدار شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: جایگزینی روش های صحیح درآمد زایی بدون آسیب به منابع ، محیط زیست و فروش ثروت های طبیعی این جزیره،‌ اقدامی متحولانه در این منطقه آزاد است که درسایه تلاش شبانه روزی٫ برنامه ریزی و به کارگیری اندیشه های متخصص وخلاق به دست آمده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این فعالیت ها با وجود موانع بسیاردرکیش آغاز شد ودرحال حاضر مهمترین برنامه پیش روی این سازمان ادامه این روند تصاعدی درگسترش ورشد جزیره کیش است.

مونسان  دراین نشست از معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد کیش خواست با تحلیل وضعیت کنونی ٫ بررسی نقشه راه تعیین شده درسند چشم انداز 1404 و بهره گیری از ظرفیت های بومی منطقه برای رقابت با مناطق گردشگری دنیا برنامه ریزی کنند.

وی داشتن نگاه فراملی را یک ضرورت برای معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد کیش دانست وافزود: این نگرش لازمه دستیابی به جایگاه بین المللی درگردشگری واقتصاد است ورشد مناطق آزاد کشور نیز وابسته به حضور درعرصه های بین المللی گردشگری واقتصاد است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تصمیم گیری واجرای تغییرات اساسی دربدنه این سازمان خبرداد وگفت: برای رسیدن به اهداف متعالی درنظر داریم با تقویت وهویت بخشی به قسمت هایی که مغفول مانده نقاط ضعف را تقویت واز پتانسیل های این بخش ها برای عملکرد بهتر مجموعه استفاده کنیم .

وی همچنین نبود معاونت مطالعات و برنامه ریزی را خلاء آشکار دربدنه سازمان منطقه آزاد کیش دانست وافزود: تحقیقات وبرنامه ریزی اساس و مبنای تصمیم گیریها درارگانها ونهادهای موفق است واین سازمان به عنوان محوربرنامه ریزی ٫ تصمیم گیری٫ اجرا ونظارت درجزیره کیش درهمه بخش ها نیازمند مطالعات وبرنامه ریزی است.

مونسان گفت : با نیاز سنجی ها وآسیب شناسی های انجام شده وبراساس تحلیل های کارشناسان ومتخصصان صاحب نظر٫ برای رفع کاستی های سازمان منطقه آزاد کیش وارتقاء کارکردهای این مجموعه برنامه ریزی شده که انجام این تغییرات ٫ اثرات مثبتی دررونق جزیره کیش به همراه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز