خبرگزاری کار ایران

به منظور پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی؛

وزیر اقتصاد عازم سمنان شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۴۴۱

وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور پیگیری روند پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان سمنان، عازم شهر سمنان شد.

به گزارش ایلنا، طی این سفر، ستاد اقتصاد مقاومتی استان تشکیل و گزارش اقدامات انجام شده مصوبات سفر پیشین طیب نیا به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در استان سمنان از سوی مقامات استان ارایه و در خصوص موانع و مشکلات احتمالی چاره اندیشی خواهد شد.

ارائه گزارش در خصوص اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی و شورای راهبری و تامین مالی 30 پروژه استان توسط سید حسین میرشجاعیان حسینی معاون امور اقتصادی وزارت متبوع بخشی دیگر از برنامه های سفر طیب نیا در سفر به استان سمنان خواهد بود.

وزیر اقتصاد و جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سمنان را در این سفر مقاماتی از صندوق توسعه ملی، سازمان برنامه و بودجه،  وزارتخانه های نفت، نیرو، صنعت و معدن و تجارت و همچنین تعدادی از معاونین وی و روسای سازمان های تابعه وزارت اقتصاد و برخی مدیران عامل بانک ها همراهی خواهند کرد.

گفتنی است از زمان تعیین وزیر اقتصاد به عنوان جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان تا کنون 2 نشست متمرکز در وزارت اقتصاد و با احتساب سفر پیش رو دو سفر کاری با محوریت بررسی روند پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی آن انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز