خبرگزاری کار ایران

موبایل شیائومی می 5 ایکس معرفی شد/ارزان، زیبا و قدرتمند

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۱۸۸

شرکت چینی شیائومی از جدیدترین موبایل هوشمند خود با نام شیائومی می 5 ایکس (Xiaomi Mi 5X) رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شرکت چینی شیائومی از جدیدترین موبایل هوشمند خود با نام شیائومی می 5 ایکس (Xiaomi Mi 5X) رونمایی کرده است. موبایل هوشمند Mi 5X از شیائومی یک تلفن هوشمند شبه پرچمدار و قدرتمند با سیستم نرم‌افزاری بروز و ظاهری شبیه به آیفون 7 پلاس است که قیمت اقتصادی و مناسبی دارد.

ازجمله مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند شیائومی می 5 ایکس باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون  625 با فراکانس 2.0 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 506، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 و 2.6 با قابلیت فوکوس اتوماتیک همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، باتری 3080 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.1.1 همراه با رابط کاربری اختصاصی و جدید شیائومی MIUI 9 اشاره داشت.

گوشی شیائومی می 5 ایکس یک تلفن هوشمند شبه پرچمدار با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل قبول است که به زودی در رنگ‌های طلایی، رزگلد و مشکی با قیمت 220 دلار عرضه خواهد شد و قیمتی در حدود 900 هزار تومان در بازار ایران داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز